پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تحریم صنعت خودرو

40 درصد نیاز بازار خودرو تامین شد

۴۰ درصد نیاز بازار خودرو با تولید قطعات داخلی توسط یک شرکت دانش بنیان و با تکیه بر دانش بومی تامین شد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ عباسی مدیر بخش تحقیق و توسعه این شرکت دانش بنیان درباره تولیدات این شرکت گفت: این توانایی وجود دارد که با به کارگیری دانش بومی استارت […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۲۸ اسفند ۱۳۹۷

۴۰ درصد نیاز بازار خودرو با تولید قطعات داخلی توسط یک شرکت دانش بنیان و با تکیه بر دانش بومی تامین شد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

عباسی مدیر بخش تحقیق و توسعه این شرکت دانش بنیان درباره تولیدات این شرکت گفت: این توانایی وجود دارد که با به کارگیری دانش بومی استارت و دینام انواع خودروها، نیاز بازار خودروی کشور را تا ۴۰ درصد تأمین کنیم.

عباسی درباره واحدهای تولیدی این شرکت گفت: آبکاری، دایکست آلومینیوم و زاماک، ماشین کاری، تزریق پلاستیک، پرسکاری، طراحی و ساخت و مونتاژ استارت و دینام تشکیل شده و دارای دو آزمایشگاه پیشرفته مطابق تکنولوژی‌های جدید از جمله واحدهای تولیدی این شرکت است.

وی در ادامه گفت: سالن ماشین کاری و دایکست این شرکت با دامنه کاری تولید قطعات آلومینیومی و زاماک در زنجیره تأمین قطعات خودرو و با استفاده از فرایندهای دایکست و ماشین کاری نظام مدیریت کیفیت خود را را مطابق با الزامات استانداردهای، ساپکو و گروه RENAULT ایجاد، مستند، مستقر و نگهداری می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر به صورت مستقیم برای ۵۵۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده‌ایم که این نیروی انسانی شرکت را در جهت تولید محصولات دانش بنیان یاری می‌کند.

مدیر بخش تحقیق و توسعه این شرکت دانش بنیان درباره صرفه ارزی این شرکت با تولید محصولات دانش بنیان گفت: با توجه به تولید قطعات خودرو در کشور و با کاهش قیمت ۳۰ درصدی ما به نسبت نمونه خارجی این قطعات صرفه جویی ارزی بسیاری داشته‌ایم.

وی درباره برنامه صادرات این شرکت دانش بنیان گفت: در حال حاضر در حال انجام مذاکراتی با روسیه هستیم تا محصولات دانش بنیان خود را به این کشور صادر کنیم.

طبق اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، عباسی درباره دریافت حمایت از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد: در حال انجام اقدامات لازم برای دریافت تسهیلات از طریق معاونت علمی و فناوری برای توسعه تولیدات دانش بنیان این شرکت هستیم و سعی داریم تا از نیروهای نخبه در قالب استفاده از امریه استفاده کنیم.

منبع: ایسنا

هیجان بازار خودرو فروکش کرد/ روند کاهشی قیمت خودروهای داخلی نسبت به هفته گذشته

ناظر بازار خودرو کیست؟ / تعزیرات حکومتی در سکوت سازمان حمایت، به بازار خودرو ورود نمی کند

بازار خودرو تب که هیچ، تشنج کرد! + قیمت های شگفت انگیز این روزهای بازار

روند کاهشی قیمت در بازار خودروهای وارداتی + جدول قیمت

نظارت بر بازار خودرو کافی نیست/ خرید خودرو تحویل روز مطمئن ترین روش در شرایط فعلی بازار

راهکار یک نماینده مجلس برای کاستن از التهابات بازار خودرو

قانونی برای ممنوعیت واردات خودرو وجود ندارد / بازار خودرو در انحصار خودروسازان داخلی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی