پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لاستیک خودروهای سنگین

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک: نگرانی در تأمین لاستیک‌های سنگین نداریم

رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک گفت: بازار تولید و توزیع لاستیک مناسب است و نگرانی در تأمین لاستیک‌های سنگین وجود ندارد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ داود سعادتی‌نژاد، رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک درباره بازار لاستیک گفت: وضع بازار لاستیک مناسب است و نگرانی در تأمین لاستیک‌های سنگین وجود ندارد. در تولید لاستیک مشکلی نداریم. خوشبختانه […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۷ فروردین ۱۳۹۸

رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک گفت: بازار تولید و توزیع لاستیک مناسب است و نگرانی در تأمین لاستیک‌های سنگین وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

داود سعادتی‌نژاد، رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک درباره بازار لاستیک گفت: وضع بازار لاستیک مناسب است و نگرانی در تأمین لاستیک‌های سنگین وجود ندارد. در تولید لاستیک مشکلی نداریم. خوشبختانه هم اکنون تولید به قیمت مصوب در بازار به فروش می‌رسد.
سعادتی‌نژاد با تأکید بر اینکه افزایش قیمتی برای لاستیک در سال ۹۸ نداریم، تصریح کرد: در حال حاضر ۳۵ درصد لاستیک‌ها تولید داخل و ۶۵ درصد وارداتی است.
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک تصریح کرد: ۳ هزار و ۳۰۰ واحد فعال در تهران مشغول به فعالیت هستند که از این میزان یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مربوط به بازار لاستیک است.
سعادتی‌نژاد با اشاره به اینکه صادراتی در بازار لاستیک وجود ندارد، گفت: پیش‌بینی‌هایی برای واردات در سال ۹۸ صورت گرفته که امیدواریم به زودی محقق شود.
وی  گفت: امیدواریم تدابیر دولت در این صنف بیشتر شود چرا که این امر می‌تواند به تولیدات مناسب‌تر کمک کند. در حال حاضر مشکلات مربوط به این صنف حل شده و قیمت‌ها هم در بازار متعادل شده است.
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک  گفت: خوشبختانه با راهکار‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور کنترل واردات تایر، تا حدی از ورود لاستیک‌های بی کیفیت به کشور جلوگیری شده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی