پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

زولو

زولو ، لندرور دیفندر ورکس

تولید لندرور دیفندر طی چند ماه آینده به پایان می رسد اما این مدل همچنان الگویی برای معرفی محصولات منحصر به فرد تیونر های مختلف جهان می باشد.زولو ،یکی از جدیدترین نمونه هاییمی باشد که به دست شرکت انگلیسی جی‌ای موتور ورکس معرفی شده است. زولو با بکارگیری چراغ های LED جدید، رینگ های ۱۸ […]

javankhodro
شنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۴

تولید لندرور دیفندر طی چند ماه آینده به پایان می رسد اما این مدل همچنان الگویی برای معرفی محصولات منحصر به فرد تیونر های مختلف جهان می باشد.زولو ،یکی از جدیدترین نمونه هاییمی باشد که به دست شرکت انگلیسی جی‌ای موتور ورکس معرفی شده است.

زولو با بکارگیری چراغ های LED جدید، رینگ های ۱۸ اینچی آلیاژی که با تایرهای عملکرد بالا احاطه شده اند، دریچه های هوای جانبی و جلو پنجره آلومینویمی ازدیفندر استاندارد  متمایز شده است.در داخل اتاق زولو ، غربیلک فرمان سه شاخه، ترمز پارک الکتریکی، پوشش چرم در قسمت های مختلف و مواد عایق صدای اضافی احساس خوبی را به سرنشینان منتقل می کنند.

زولو

اما در نظر داشته باشید که ، سفارش آپشن های بیشتر مانند صندلی های ریکارو، سقف نرم، قطعات فیبر کربنی و لوله های اگزوز کناری نیز برای مشریان وجود دارد.

جی‌ای موتور ورکس ، موتور 130 اسب بخاری ۲.۲ لیتری توربودیزل چهار سیلندر استاندارد دیفندر را با یک پیشرانه جگوار ۴.۷ لیتری هشت سیلندر خورجینی که از یک سوپرشارژر بزرگ برای تولید ۴۷۵ اسب بخار نیرو و ۴۷۹ پوندفوت گشتاور بهره می برد، تعویض کرده است. نیروی این موتور جدید به وسیله جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته تیپ‌ترونیک منتقل می شود و سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد دیفندر نیز حفظ شده است.

زولو

در حال حاضر تنها 25 دستگاه زولو در انگلیس به صورت دست ساز تولید شده است که هر دستگاه زولو با یک پلاک شماره گذاری شده روی داشبورد عرضه می شود.

 

 

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی