تعهد 41 شرکت برای افزایش کیفیت خدمات پس از فروش

معاون اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از تعهد 41 شرکت برای افزایش کیفیت خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و خارجی به رعایت قوانین مربوط به حقوق مصرف‌کنندگان و ارتقای سطح کیفی این خدمات به دنبال تذکرات وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

به نقل از ایسنا، سعید تاجیک  اظهار کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در چندین جلسه از جلسات شورای سیاست‌گذاری خودرو بر ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات پس از فروش خودرو در کشور تاکید کرده است.

وی با بیان اینکه به دنبال این تاکیدات تعهدنامه‌ای با موضوع ارتقای سطح کیفی این خدمات تهیه و به امضای مدیران عامل 41 شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی رسید، خاطرنشان کرد: در این تعهدنامه شرکتها متعهد شده‌اند تمام قوانین و آیین‌نامه‌های مرتبط با حقوق مشتریان صنعت خودرو که از سوی دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده است را اجرا کنند.

معاون اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ادامه داد: همچنین شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو متعهد شدند که خدماتی در شان ملت ایران و در سطح جهانی به مشتریان ارائه و توسعه کمی و کیفی خدمات پس از فروش خودرو همراه با افزایش سطح دسترسی مشتریان را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه علاوه بر شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، مسوولان نظارتی و انجمن‌های مرتبط نیز این تهعدنامه را امضا کرده‌اند، تصریح کرد: این تعهدنامه به امضای مدیرکل نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و نمایندگان انجمن‌های خدمات پس از فروش خودرو و قطعه‌سازان نیز رسیده است.

تعیین جریمه تاخیر در تحویل خودرو

الزام به پذیرش سریع خودرو در خدمات پس از فروش

تاثیرات کمپین نخریدن خودرو چند درصد بوده است؟!

عذرخواهی مدیرعامل سایپا بابت کیفیت محصولات

قول مدیرعامل ایران خودرو به منظور افزایش کیفیت

لاماری ایلیا ایساکو تعمیرگاه تخصصی بهنام کرمان موتور آمیکو مدیران خودرو

نظر شما !!