پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو

گلیاری سرپرست معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو شد

هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو طی حکمی اهورا گلیاری را با حفظ سمت به سمت سرپرست بازاریابی و فروش ایران خودرو منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در این حکم آمده است” نظر به سوابق، تعهد و شایستگی و بنابر پیشنهاد قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و امور مشتریان به موجب […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو طی حکمی اهورا گلیاری را با حفظ سمت به سمت سرپرست بازاریابی و فروش ایران خودرو منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در این حکم آمده است” نظر به سوابق، تعهد و شایستگی و بنابر پیشنهاد قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و امور مشتریان به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت بازاریابی و فروش منصوب می شوید.
آنچه مسلم است انتصاب افراد شایسته در درون سیستم ها و پس از طی سلسله مراتب و بدون در نظر گرفتن فشارهای سیاسی حاکم بر صنعت خودرو ، جوانان فعال ، سالم و کوشای این مملکت را برای طی کردن سلسله مراتب و حفظ سلامت کاری و شغلی و نیز تلاش شبانه روزی برای ارتقای جایگاه شغلی و کاری ترغیب خواهد کرد .
امید است مدیران ارشد خودروسازی در هر دو گروه بزرگ خودروسازی در تمامی انتصاب ها همین رویه را در تمامی حوزه ها در نظر بگیرند تا جوانانی که عمر و جوانی خود را در این شرکت ها سپری می کنند مایوس و سرخورده از مملکت نشوند و به آینده شغلی خود امیدوار بمانند .
گقتنی است اهورا گلیاری پیش از این مدیریت بازاریابی و شبکه فروش گروه صنعتی ایران خودرو را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

فروش فوری 2 مدل از محصولات ایران خودرو آغاز شد

ضرورت گسترش توزیع خدمات پس از فروش خودرو

فروش فوری 2 مدل از محصولات ایران خودرو آغاز شد

طرح جدید فروش فوری پژو 206 و پژو پارس اعلام شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی