پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استیشن آسترا

استیشن اپل ، با نام آسترا اسپرت تورر (Sport Tourer)

شرکت خودروسازی اپل بعد از معرفی آسترا هاچ بک ، استیشن این شرکت با نام آسترا “اسپرت تورر (Sport Tourer)” رونمایی کرد. طراحی ظاهری این نسخه نیز مشابه نسخه هاچ بک می باشد، اما برای افزایش فضای بار، قسمت عقبی شاسی کشیده‌تر شده و سقف خودرو تا انتهای کابین کشیده شده که در صورت خواباندن […]

javankhodro
شنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۴

شرکت خودروسازی اپل بعد از معرفی آسترا هاچ بک ، استیشن این شرکت با نام آسترا “اسپرت تورر (Sport Tourer)” رونمایی کرد.

طراحی ظاهری این نسخه نیز مشابه نسخه هاچ بک می باشد، اما برای افزایش فضای بار، قسمت عقبی شاسی کشیده‌تر شده و سقف خودرو تا انتهای کابین کشیده شده که در صورت خواباندن صندلی‌های عقبی، حداکثر فضای باری 1630 لیتری بدست می‌آید که حدود 80 لیتر نسبت به نسخه قبل خود بیشتر شده که بخشی از آن به دلیل افزایش 26 میلی متری طول در جلو و 28 میلی متری در عقب است.

استیشن آسترا

برای مدل استیشن آسترا ، نیز از همان چراغ‌های جلوی ماتریسی که در نسخه هاچ بک  به کار برده شده است ، در نظر گرفته شده است.که باعث زیبایی چهره و ظاهر خودرو شده است.اپل در داخل کابین این مدل از همان سیستم سرگرمی نسخه آسترا هاچ بک استفاده کرده که کاملا با دو سیستم عامل آندروید و ios سازگاری دارد.
با توجه به درخواست مشتری چندین موتور برای محدوده قدرتی این مدل در نظر گرفته شده است. اما لازم به ذکر است که این موتورها دقیقا همان‌هایی هستند که بر روی نسخه هاچ بک هم سوار شده‌اند. موتورهایی نظیر 1 لیتری ECOTEC SIDI توربوشارژر با حداکثر قدرت 115 اسب بخاری، موتوری 1.4 لیتری بنزینی با نهایت قدرت 145 اسب بخاری، پیشرانه‌ای 1.6 لیتری ECOTEC SIDI با دو قدرت خروجی 145 اسب بخاری و 200 اسب بخاری و برای اولین بار در مدل‌های آسترا، یک پیشرانه دیزلی 1.6 لیتری توربو دوقلو که با حداکثر قدرت 195 اسب بخاری در محدوده قدرتی خودرو انجام وظیفه می‌کنند.

استیشن آسترا

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی