پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تحریم صنعت خودرو

نیاز خودروسازان به تسهیلات 844 میلیون دلاری

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازان به تسهیلات 844 میلیون دلاری نیاز دارند چراکه 150 هزار دستگاه خودروی ناقص در پارکینگ خودروسازان وجود دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره وام ارزی خودروسازان، گفت: مقرر بود در سال گذشته، 844 میلیون […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازان به تسهیلات 844 میلیون دلاری نیاز دارند چراکه 150 هزار دستگاه خودروی ناقص در پارکینگ خودروسازان وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره وام ارزی خودروسازان، گفت: مقرر بود در سال گذشته، 844 میلیون دلار وام ارزی به خودروسازان پرداخت شود درحالیکه تاکنون این مبلغ تخصیص پیدا نکرده است.

وی اظهار کرد: ما به دنبال تامین این تسهیلات هستیم. مقرر است؛ بانک مرکزی این وام را پرداخت کند اما تاکنون این تسهیلات تامین نشده است.

مقیمی با بیان اینکه بانک مرکزی وعده تامین این وام را داده است، اشاره کرد: تعهدات براساس پیش فرض ها، انجام شده و در حال حاضر تولید خودرو سه برابر شده است.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: خودروسازان به تسهیلات 844 میلیون دلاری نیاز دارند چراکه 150 هزار دستگاه خودرو در پارکینگ خودروسازان وجود دارد که به دلیل نبود قطعه قابلیت تحویل به مردم را ندارد در حالی که تسهیلات موردنیاز تامین شود می توان این خودروها را به مردم تحویل داد.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

وزیر صمت چالش های صنعت خودرو را کنار زد

روایت حال و روز صنعت خودرو در سال 97 از زبان وزیر

صنعت خودرو نيازمند همكاری همه‌ جانبه است

افت ۴۰ درصدی تولید خودرو در ایران/ صنعت خودرو ایران به رتبه ۱۸ سقوط کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی