پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کمک های شرکت مدیران خودرو

آغاز کمک های شرکت مدیران خودرو به آسیب دیدگان سیل اخیر

شرکت مدیران خودرو در ادامه ارسال کمک های خود به مناطق سیل زده روز شنبه از استان لرستان کمک های خود را به دست مردم آسیب دیده این مناطق رسانده همچنین این کمک ها قرار است تا به مناطق سیل زده استان خوزستان و مناطق شمالی کشور ادامه پیدا کند. به گزارش پایگاه خبری جوان […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

شرکت مدیران خودرو در ادامه ارسال کمک های خود به مناطق سیل زده روز شنبه از استان لرستان کمک های خود را به دست مردم آسیب دیده این مناطق رسانده همچنین این کمک ها قرار است تا به مناطق سیل زده استان خوزستان و مناطق شمالی کشور ادامه پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

روز شنبه شرکت مدیران خودرو نخستین محموله از کمکهای خود برای آسیب دیدگان سیل اخیر در استان لرستان را باهمکاری نمایندگی مجاز خود با کد ( کاظمیان ) آغاز کرد، روستاهای توابع شهرستان نور ده که سیل اخیر خسارات بسیاری را به آن نقطه وارد کرده و همچنین از جمله مناطق محروم است محل توزیع کمک های این شرکت بود. کمک ها شامل مواد غذایی، اسیاب بازی، مداد رنگی و دفترچه نقاشی بود تا در این کمپین رمضانی توجه ویژه ایی به کودکان این قشر آسیب دیده به لحاظ روانی صورت گیرد، توزیع کمکهای فوق در بیش از 12 روستای معروف صورت گرفته تا بتواند سر آغاز کمک های مردمی شرکت مدیران خودرو در ماه مبارک رمضان باشد.

انتهای پیام/

مرکز تخصصی تعمیر گیربکس های AT و CVT شرکت مدیران خودرو شروع به کار کرد

شرکت مدیران خودرو حامی مسابقات تنیس ساحلی جایزه بزرگ مردان کشور

شرکت مدیران خودرو موفق به کسب نشان سرآمدی دیجیتال شد.

مدیران خودرو در ماه مبارک رمضان هم کمک رسان سیل زدگان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی