پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورسیدآقایی

اخذ عوارض زوج و فرد قانونی بود

معاون شهردار تهران گفت: اگر کسی عوارض زوج و فرد را پرداخت نکرده است آن را بدهکار به مردم شهر می‌دانیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محسن پورسید آقایی معاون شهردار تهران درباره آخرین جزئیات اخذ عوارض زوج و فرد در سال گذشته که سبب اختلاف با پلیس راهور شده بود، اظهارکرد: دعوایی با پلیس […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸

معاون شهردار تهران گفت: اگر کسی عوارض زوج و فرد را پرداخت نکرده است آن را بدهکار به مردم شهر می‌دانیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محسن پورسید آقایی معاون شهردار تهران درباره آخرین جزئیات اخذ عوارض زوج و فرد در سال گذشته که سبب اختلاف با پلیس راهور شده بود، اظهارکرد: دعوایی با پلیس راهور نداشته‌ایم و قرار هم نبوده که عوارض اخذ شده به مردم بازگردانده شود.

وی افزود: شهرداری برنامه‌ای برای بازگرداندن این عوارض به مردم ندارد. اقدامی که ما انجام داده‌ایم دقیقاً منطبق با مصوبه شورا است و بر اساس تبصره قیدشده در مصوبه که به صراحت اعلام شده رانندگانی که در روز مخالف پلاک زوج یا فرد خود وارد محدوده شوند، همچون گذشته باید طرح ترافیک بخرند تا بتوانند وارد محدوده زوج یا فرد در روز مخالف شوند.

معاون شهردار تهران اشاره کرد: عوارض در واقع عارضه‌ای است که خودرو برای سایرین ایجاد می‌کند، لذا اگر کسی عوارض پرداخت نکرده است آن را بدهکار به مردم شهر می‌دانیم.

انتهای پیام/ منبع: فارس

تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی اعتراض خبرنگاران فاقد طرح ترافیک

30 سهمیه طرح ترافیک برای هر رسانه بزرگ در نظر گرفته شد

اجرای طرح رینگ دوم ترافیک از ابتدای تیرماه

احتمال توزیع طرح ترافیک خبرنگاری تا پایان اردیبهشت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی