پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

داخلی سازی 80 درصدی موتور EC5 با استفاده از توان قطعه سازان

به گفته ی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو داخلی سازی 80 درصدی موتور EC5 پژو را از مهمترین عواملی دانست که موجب بی نیازی ایران خودرو از پژو می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، تولید پژو 301 با مشارکت قطعه سازان ایرانی را به زدن […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۴ تیر ۱۳۹۸

به گفته ی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو داخلی سازی 80 درصدی موتور EC5 پژو را از مهمترین عواملی دانست که موجب بی نیازی ایران خودرو از پژو می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، تولید پژو 301 با مشارکت قطعه سازان ایرانی را به زدن دو مشت به خودروساز بدقول فرانسوی تشبیه کرد و گفت: در نشست مشترکی که با نفر دوم پژو داشتم به او گفتم که شما با ترک پژو یک مشت به ما زدید اما ما با تولید پژو 301 دو مشت به شما خواهیم زد و اگر اراده کنیم این خودرو را با لوگوی پژو تولید خواهیم کرد.

هاشم یکه زارع داخلی سازی 80 درصدی موتور EC5 پژو را از مهمترین عواملی دانست که موجب بی نیازی ایران خودرو از پژو می شود و گفت: چون احتمال ترک پژو را می دادیم با کار جهادی تولید پژو 301 را آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه پژو 301 را جایگزین پژو پارس و 405 در آینده می کنیم ادامه داد: بعد از به سرانجام رساندن پروژه 301، به سراغ تولید پژو 2008 خواهیم رفت.

یکه زارع در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا وانت پژو 301 نیز توسط ایران خودرو تولید می شود گفت:  تولید وانت میراثی بود که از زمان پیکان مانده است. اما من می گویم که  هیچگاه وانت پژو301 را در خیابان نخواهیم دید.

انتهای پیام/ منبع: عصر ایران

آغاز توليد آزمايشي برخي از قطعات خودرو 301 در نصف جهان

پژو 301 با خودکفایی بیش از 60 درصدی ساخته می شود

همه برای ساخت پژو 301 بسیج شدند

برگزاری نخستین نشست مشترک ساپکو و سازندگان پروژه خودرو 301

شیب داخلی سازی پژو 301 تند می شود/ آغاز تولید انبوه 301 از شهریور 98

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی