پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

روغن موتور

افزایش قیمت روغن موتور قابل درک است

به گفته ی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، افزایش قیمت در شرایط فعلی در صورتی که متناسب با ارزبری تولید محصول نباشد برای مردم قابل فهم و درک نیست. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سیدابوالفضل موسوی بیوکی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درخصوص زمزمه‌هایی مبنی بر گرانی مجدد روغن موتور، […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۳ تیر ۱۳۹۸

به گفته ی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، افزایش قیمت در شرایط فعلی در صورتی که متناسب با ارزبری تولید محصول نباشد برای مردم قابل فهم و درک نیست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سیدابوالفضل موسوی بیوکی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درخصوص زمزمه‌هایی مبنی بر گرانی مجدد روغن موتور، گفت: در حال حاضر نوسانات قیمتی تنها در مورد کالاهایی قابل پذیرش است که وابستگی ارزی داشته باشند در واقع تغییر قیمت کالاهایی که وارداتی بوده و با ارز تامین می‌شود، قابل درک است.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افزایش قیمت مواد اولیه باعث گران شدن قیمت نهایی محصول تولیدی می شود؛ به طور مثال اگرچه مواد موردنیاز برای تولید مرغ و گوشت داخلی است اما برای تامین دانه‌های روغنی مسائلی مانند افزایش هزینه حمل و نقل مطرح می‌شود که باعث گرانتر شدن قیمت نهایی مرغ خواهد شد.

دولت باید نسبت به افزایش قیمت کالاهایی مانند روغن موتور واکنش نشان داده و با نظارت بر قیمت‌ها از سوءاستفاده جلوگیری کند و به دنبال تثبیت قیمت‌ها باشد.

وی اظهار کرد: افزایش قیمت در شرایط فعلی در صورتی که متناسب با ارزبری تولید محصول نباشد یا مواد اولیه آن تغییر قیمتی نداشته باشد برای مردم قابل فهم و درک نیست.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

کمیابی عامل گرانی روغن موتور در بازار

افزایش قیمت خوراک تولید روغن موتور یکی از پازل های رشد قیمت آن است

محصولات قدیمی به نرخ روز به فروش می رسد / رشد 70 درصدی قیمت روغن موتور

افزایش 70 درصدی قیمت روغن موتور در بازار

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی