پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیمای ایران ایر

بهره گیری از ظرفیت دیگر شرکت های هواپیمایی منوط به نتیجه رایزنی با عربستان

به گفته ی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، با مقامات وزارت حج عربستان در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم از ظرفیت دیگر شرکت های هواپیمایی برای بازگشت حجاج استفاده کنیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درخصوص احتمال استفاده از هواپیماهای سایر شرکت‌های هواپیمایی داخلی یا خارجی برای پروازهای […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۵ مرداد ۱۳۹۸

به گفته ی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، با مقامات وزارت حج عربستان در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم از ظرفیت دیگر شرکت های هواپیمایی برای بازگشت حجاج استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درخصوص احتمال استفاده از هواپیماهای سایر شرکت‌های هواپیمایی داخلی یا خارجی برای پروازهای بازگشت و همکاری با هما در انتقال حجاج از جده و مدینه به فرودگاه‌های ایران، اظهار کرد: هنوز اطلاعات موثقی نداریم؛ اما درخواستی شده بود تا بتوانیم از ظرفیت سایر شرکت‌های هواپیمایی ایرانی در پروازهای برگشت حجاج استفاده کنیم. ولی تا به حال عربستان جواب رسمی و قطعی به ما نداده است.

وی بیان کرد: اگر عربستانی‌ها با این درخواست ایران موافقت کنند، فشاری که در حال حاضر بر روی «هما» وجود دارد، کمتر می‌شود و می‌توانیم از ظرفیت‌ها و هواپیماهای شرکت‌های دیگر برای انتقال حجاج استفاده کنیم. همچنان در حال رایزنی هستیم و اگر این اتفاق بیفتد، هما از آن استقبال خواهد کرد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: علی رغم محدودیت‌هایی که عربستان برای ایران ایر در عملیات انتقال حجاج در تمتع امسال اعمال کرده است، اما با همکاری کلیه عوامل دخیل در عملیات حج شامل خدمات فرودگاهی، شرکت فرودگاه‌ها، گذرنامه، پلیس، گمرک و … یک اقدام جهادی انجام شد تا پروازهای حج به موقع انجام شود.

به گفته اسعدی سامانی، تاکنون پروازهای حج با کمترین تأخیر انجام شده است و حتی در برخی پروازهای شهرستان‌ها با دقایقی تعجیل هم مواجه بوده‌ایم و پرواز زودتر از موعد مقرر انجام شده است که یک رکورد جدید در انتقال حجاج به عربستان است.

انتهای پیام/ منبع: مهر

سازمان هواپیمایی نظارت کافی بر فعالیت و نرخ گذاری شرکت های هواپیمایی دارد

ورود 3 فروند ایرباس‌ 319 به ناوگان هوایی کشور

خلبانان ایرانی در تور ایرلاین های خارجی!

پرواز هواپیماهای داخلی با 50 درصدصندلی خالی!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی