مدیران خدمات پس از فروش ایران خودرو در ادامه بازدیدهای نظارتی خود به منظور پایش بر نحوه ارائه خدمات به مشتریان این گروه صنعتی امروز به استان خراسان رضوی سفر کردند. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو همزمان با نزدیک شدن عید بزرگ شیعیان و ولایتعهدی حضرت امام علی (ع)، حمیدرضا بهمنی، قایم مقام […]
به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو
همزمان با نزدیک شدن عید بزرگ شیعیان و ولایتعهدی حضرت امام علی (ع)، حمیدرضا بهمنی، قایم مقام شرکت ایساکو به همراهی گروهی از مدیران این شرکت، به خراسان رضوی سفر کردند تا اطمینان یابند، خدماترسانی به مسافران و زایرانی که مشهد مقدس را مقصد سفر روحانی خود قرار دادهاند، به بهترین شکل در حال اجرا است.
در همین راستا، این گروه برای بررسی کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، به نمایندگیهای 3010، 3043، 3070 نیشابور و 3042 مشهد رفته و با ارزیابی خدمات پس از فروش بر اساس چکلیستهای موجود، بر ارائه بهترین خدمات به زایرین حرم امام رئوف تاکید کردند. همچنین به رسم چند سال اخیر با نشستن پای صحبت مشتریان گرامی، سعی کردند با تسریع در اجرای خدمات، خاطره خوشی از این سفر معنوی را در اذهان ایشان، رقم بزنند.
«کیفیت ارائه خدمات» از مهمترین شاخصهایی است که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران همه ساله طی ارزیابی، آن را مورد بررسی قرار میدهد و به نظر میرسد بهبود کیفیت خدمات متاثر از عواملی همچون نظارت و پایش مستمر و برنامهریزی و اجرای اقدامات اصلاحی به صورت مداوم، بهرهگیری از نیروی انسانی متخصص، استفاده از قطعات با کیفیت، تجهیزات و شرایط محیطی نمایندگیها و… بوده است.
در پایان گفتنی است: شرکت ایساکو در شاخص «کیفیت ارائه خدمات» از ISQI نمره 91.2 از 100 دریافت کرده است که از سال 94 تاکنون یک رکورد محسوب میشود.
دیدگاه خود را بنویسید