پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امداد خودرو کرمان موتور

امداد خودرو کرمان موتور در کنار مسافران تابستانی است

شرکت کرمان موتور به اطلاع می‌رساند امداد خودرو این شرکت، تمامی تدابیر لازم را اندیشیده است تا مشتریان محصولات کرمان موتور از این تعطیلات تابستانی لذت ببرند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در واپسین روزهای مرداد ماه و همزمان با تعطیلات به مناسبت ایام فرخنده عید سعید غدیر خم، به اطلاع می‌رساند امداد خودرو […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۸ مرداد ۱۳۹۸

شرکت کرمان موتور به اطلاع می‌رساند امداد خودرو این شرکت، تمامی تدابیر لازم را اندیشیده است تا مشتریان محصولات کرمان موتور از این تعطیلات تابستانی لذت ببرند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در واپسین روزهای مرداد ماه و همزمان با تعطیلات به مناسبت ایام فرخنده عید سعید غدیر خم، به اطلاع می‌رساند امداد خودرو کرمان موتور تمامی تدابیر لازم را اندیشیده است تا مشتریان محصولات کرمان موتور از این تعطیلات تابستانی لذت ببرند.

محمودی “معاونت خدمات امدادی” ضمن عرض تبریک این عید فرخنده اظهار کرد: به مشتریان محترم اطمینان می‌دهیم تمامی جوانب سنجیده شده تا در سفر خیالتان راحت باشد.

کرمان موتور

در همین خصوص محمودی افزود: به منظور پوشش دهی جاده‌های پر تردد و مسیرهای مواصلاتی استراتژیک ، امدادگران شرکت کرمان موتور از تاریخ 29/05/98 الی 01/06/98 در بیش از 100 پایگاه‌ امدادی آماده خدمات‌دهی به امدادخواهان است.

مشتریان محترم محصولات کرمان موتور به منظور “ثبت درخواست امداد” ، “دریافت مشاوره فنی” و “ثبت درخواست سرویس در محل” می‌توانند با شماره 42724-021 تماس حاصل نمایند.

همه چیز برای سفری شاد و خاطره‌انگیز آماده است، شما فقط مقصد را انتخاب کنید.

انتهای پیام/

جک T8 محصول جدید کرمان موتور/ آتش کرمان موتور در خاکستر تحریم

جزییات طرح فروش اقساطی (مشارکت در تولید) محصولات کرمان موتور منتشر شد

مچ اندازی کرمان موتور با رکود صنعت و بازار خودرو (جزییات فروش اقساطی محصولات کرمان موتور)

محصول جدید کرمان موتور در راه است/ کرمانی ها با جک S4 از تحریم گذشتند!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی