پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پیکاپ نیسان ناوارا

پیکاپ نیسان ناوارا مناسب تفریح ، کار ؟

زمانیکه از نیسان ناوارا (Navara) مدل 2015 ، صحبت می کنیم ، این سوال در ذهن نقش می بندد که آیا این پیکاپ زیبا برای تفریح مناسب است یا یک خودروی کاری محسوب می شود ؟ این پیکاپ جدید از رینگ‌های 16 اینچی، چراغ‌های روزتاب LED، چراغ‌های جلوی LED، چراغ‌های مه‌شکن، رینگ‌های آلومینیومی اسپرت و […]

javankhodro
شنبه - ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

زمانیکه از نیسان ناوارا (Navara) مدل 2015 ، صحبت می کنیم ، این سوال در ذهن نقش می بندد که آیا این پیکاپ زیبا برای تفریح مناسب است یا یک خودروی کاری محسوب می شود ؟

این پیکاپ جدید از رینگ‌های 16 اینچی، چراغ‌های روزتاب LED، چراغ‌های جلوی LED، چراغ‌های مه‌شکن، رینگ‌های آلومینیومی اسپرت و قفل دیفرانسیل، دروبین دید عقب و نمایشگر لمسی 5 اینچی بهره می‌برد ، حتی اتصال سیستم صوتی و تلفن همراه از طریق بلوتوث و درگاه USB نیز فراموش نشده‌اند .

کابین این پیکاپ از مواد بسار درجه یک ساخته شده است که علاوه بر زیبایی ، سهولت تمیز کردن کابین را نیز فراهم کرده است.چیدمان دکمه‌ها و دسته‌های کنترلی نیز ، چیدمانی منطقی دارد. نمایشگر لمسی در دسترس راننده قرار دارد و به راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.چیدمان صندلی ها به گونه ای می باشد که صندلی های عقب جادار هستند و از فضای پا و سر مناسبی بهره می برند.از آنجاییکه قربیلک فرمان در این مدل قابلیت تنظیم ندارد ، اما در عوض ارتفاع صندلی راننده قابل تنظیم می باشد.دریچه‌های سیستم تهویه مطبوع برای صندلی‌های عقب نیز تعبیه شده‌اند و روی درب‌ها محفظه‌های زیادی به چشم می‌خورند ولی پاکت نقشه تعبیه نشده است.

پیکاپ نیسان ناوارا

نیسان ناوارا NP300 مدل 2015 به صورت استاندارد از هفت کیسه هوا (دو کیسه هوا برای صندلی‌های جلو، دو کیسه هوای جانبی، دو کیسه هوای پرده‌ای سراسری و کیسه هوای زانوی راننده) بهره می‌برد. پشت صندلی‌های عقب یک پنجره برقی قرار دارد که دسترسی به قسمت بار را امکان‌پذیر می‌کند.

در تیپ های ST  و  ST-X نیسان ناوارا NP300 ، از موتور چهار سیلندر 2.3 لیتری و دیزلی برای تامین نیروی پیشران استفاده شده است ، که به توربوشارژر دوگانه مجهز است و قادر است 190 اسب‌بخار نیرو و 450 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.این موتور به صورت استاندارد در کنار یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک (گیربکس شش سرعته دستی با قیمتی پایین‌تر و به صورت سفارشی عرضه می‌شود) و سیستم چهار چرخ محرک قرار می‌گیرد. موتور دیزلی قوی است و نرم کار می‌کند ولی از نظر تولید گشتاور نمی‌تواند به پای رقبایش نمی‌رسد. گیربکس عملکردی عالی دارد و تعویض دنده‌ها بدون وقفه و به نرمی صورت می‌گیرند و هنگام عبور از مسیرهای کوهستانی به موقع معکوس می‌کشد.

 پیکاپ نیسان ناوارا پیکاپ نیسان ناوارا پیکاپ نیسان ناوارا

نیسان ناوارا NP300 یک پیکاپ دو کابین است که هم برای کار مناسب است و هم برای تفریح. با وجود داشتن فرمان کمی سنگین ولی این پیکاپ زیبا برای رفت و آمدهای روزمره بسیار چالاک و سرزنده است و برای تعطیلات آخر هفته نیز در خدمت خانواده می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی