پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ناوگان فرسوده

نفس ناوگان تجاری تازه شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص طرح نوسازی ناوگان تجاری توضیح داد: 202 هزار خودرو که 19 هزار خودروی آن اتوبوس و عمومی است با 11 میلیارد بازسازی می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با پاسخ به برخی از دغدغه‌های مردم در ارتباط با مشکلات […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۵ شهریور ۱۳۹۸

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص طرح نوسازی ناوگان تجاری توضیح داد: 202 هزار خودرو که 19 هزار خودروی آن اتوبوس و عمومی است با 11 میلیارد بازسازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با پاسخ به برخی از دغدغه‌های مردم در ارتباط با مشکلات تولید و توزیع اقلام مورد نیاز آنها و راه حل های پیش بینی شده پاسخ داد و اشاره کرد: برای اینکه بتوان از افزایش قیمت ها و نوسانات افزایش قیمت های مایحتاج مردم جلوگیری کرد راهبرد افزایش تولید و کنترل بازار را در پیش گرفته ایم.

وی ساخت داخل و حمایت از تولید داخل را سیاست راهبردی وزارت صمت اعلام کرد و راه چاره برطرف کردن مشکلات اقتصادی را افزایش تولید دانست.

این مقام مسئول در خصوص قیمت و زمان تحویل خودرو به چند برابر شدن تولید خودرو اشاره کرد و گفت: برای سر و سامان دادن به وضعیت بازار خودرو تولید در اسفند نسبت به آبان گذشته 154 درصد افزایش یافته است.

رحمانی با بیان اینکه 2 خودرو ساز کشور طبق قانون 20 درصد مجوز فروش فوری دارند اظهار کرد: طبق برنامه مکتوب، این 2 خودروساز تا پایان سال 98 تعهدات خود را بروز خواهند کرد.

وزیر صمت بیان کرد: بعد از اعمال تحریم ها، در تولید برخی از خودروها با مشکل روبرو شدیم که برای حل مشکل ثبت نام کنندگان 3 راه حل ارائه کردیم.

رحمانی با اشاره افزایش تولید خودرو بیش از 3 برابر شده است تشریح کرد: برخی مواقع خودرو متناسب نداریم که ناچاریم با مشتری مصالحه کنیم و زمانیکه امکان تولید خودرو وجود نداشته باشد با جایگزین کردن نوع خودرو رضایت مشتری را جلب کنیم.

وی با اشاره به 6 پرونده تعزیراتی خودروسازان و پیگیری از سازمان حمایت برای اجرای تعهدات خود گفت: کسانی که از اسفند گذشته هنوز خودرو خود مانند “کوئیک” را تحویل نگرفته اند پیگیری می کنیم.

رحمانی با اشاره به طرح نوسازی ناوگان تجاری اظهار کرد: 202 هزار خودرو که 19 هزار خودروی آن اتوبوس و عمومی است با 11 میلیارد بازسازی می شود. لازم به ذکر است که 20 درصد قیمت خودرو را مشتریان پرداخت می کنند.

این مقام مسئول در خصوص نوسازی ناوگان خودرو عمومی تاکسی ها گفت: تاکنون 90 هزار دستگاه نوسازی شده است. ارز مورد نیاز هم اکنون با مشکل تامین می شود و دولت به سختی آنها را تامین می کند.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

تشریح 14 اقدام وزارت صمت برای اصلاح صنعت خودرو از زبان دستیار ویژه وزیر

هیئت مدیره جدید ایران خودرو اعلام شد

لزوم بکارگیری یک تیم مدیریتی دلسوز و خوش فکر در ایران خودرو

عزم وزارت صمت و دستگاه قضا برای جلوگیری از بروز فساد در صنعت خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی