پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فیس‌لیفت مرسدس بنز جی-کلاس ۲۰۱۶

بررسی فیس‌لیفت مرسدس بنز جی-کلاس ۲۰۱۶

در حال حاضر تمامی مدل‌های مرسدس بنز جی-کلاس، حدود 16 در صد قدرت بیشتر و 17 درصد مصرف سوخت کمتری دارند. اما تغییر بسیار مهمی که می توان به آن اشاره کرد ، قرار دادن موتور ۴.۰ لیتری بی‌توربو V8 با توان ۴۱۶ اسب بخار در زیر کاپوت G 500 می باشد.موتور V8 بی‌توربو جدید […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

در حال حاضر تمامی مدل‌های مرسدس بنز جی-کلاس، حدود 16 در صد قدرت بیشتر و 17 درصد مصرف سوخت کمتری دارند. اما تغییر بسیار مهمی که می توان به آن اشاره کرد ، قرار دادن موتور ۴.۰ لیتری بی‌توربو V8 با توان ۴۱۶ اسب بخار در زیر کاپوت G 500 می باشد.موتور V8 بی‌توربو جدید ، همان انجینی هست که در زیر کاپوت مدل‌هایهای GT و C 63 با تنظیمات مختلف یافت می‌شود.موتور V8 در مرسدس بنز جی-کلاس ، قدرت اسب بخار و گشتاور ۶۱۰ نیوتن متر را دارد که در مقایسه با موتور قبلی این مدل ، ۳۴ اسب بخار قدرت بیشتر و ۸۰ نیوتن متر گشتاور بیشتری تولید می کند.

فیس‌لیفت مرسدس بنز جی-کلاس ۲۰۱۶

علاوه بر این از دیگر تغییرات برجسته شامل : اضافه شدن نسخه‌های منحصر به فرد آ ام گ نسخه 463 و مدل افراطی G 500 4×4² است.

با توجه به تغییراتی که در موتور مرسدس بنز جی-کلاس  انجام شده است ، بنابراین G 500 سریع‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از قبل عمل می کند تا جاییکه در حال حاضر ۰ تا ۱۰۰ را در ۵.۹ ثانیه (۰.۲ ثانیه سریع‌تر از قبل) پر می‌کند و مصرف سوخت ترکیبی آن به ۱۲.۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر رسیده است که کاهش قابل‌توجهی از مدل قبلی با مصرف ۱۴.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر داشته است.

فیس‌لیفت مرسدس بنز جی-کلاس ۲۰۱۶ فیس‌لیفت مرسدس بنز جی-کلاس ۲۰۱۶ 

در مدل های دیگر هم ، به روزرسانی هایی در موتور انجام شده است . حداکثر توان خروجی مدل G 350 D از ۲۰۸ اسب بخار به ۲۴۲ اسب بخار افزایش یافته، و گشتاور نیز از ۵۴۰ به ۶۰۰ نیوتن متر رسیده است. درنتیجه، G 350 D در حال حاضر شتاب ۰ تا ۱۰۰ را به‌جای ۹.۱ ثانیه در ۸.۸ ثانیه پر می‌کند و همچنین مصرف سوخت ترکیبی آن از ۱۱.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر به ۹.۹ لیتر کاهش یافته است.

مدل‌های آ ام گ نیز به‌قدرت و گشتاور بیشتری دست‌یافته‌اند.آ ام گ G 63 در حال حاضر قادر به ارائه ۵۶۳ اسب بخار است که ۲۶ واحد افزایش داشته است، علاوه‌براین توان آام گ G 65 از ۶۰۴ به ۶۲۱ اسب بخار افزایش یافته است. به‌جز نسخه G 500 4×4² که از دسامبر ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد، تمام نسخه‌های فیس‌لیفت خانواده جی-کلاس  از سپتامبر ۲۰۱۵ در دسترس خواهد بود.

فیس‌لیفت مرسدس بنز جی-کلاس ۲۰۱۶ فیس‌لیفت مرسدس بنز جی-کلاس ۲۰۱۶ فیس‌لیفت مرسدس بنز جی-کلاس ۲۰۱۶

اگر خودروی آلمانی دارید ، مراقب جیبتان باشید!

قیمت

(یورو)

۰ تا ۱۰۰

گشتاور

(نیوتن متر)

توان

(اسب بخار)

حجم

(سی سی)

سیلندر

مدل

۸۹,۹۲۲ ۸.۸  ثانیه ۶۰۰  ۲۴۲

۲۹۸۷

V6

G 350 D

۱۰۵,۰۳۵ ۵.۹ ثانیه  ۶۱۰  ۴۱۶  ۳۹۸۲

V8

G 500

 ۲۲۶,۱۰۰ ۷.۴ ثانیه ۶۱۰  ۴۱۶  ۳۹۸۲

V8

G 500 4×4²

۱۴۳,۲۱۶ ۵.۴ ثانیه  ۷۶۰ ۵۶۳  ۵۴۶۱

V8

AMG G 63

 ۲۷۱,۹۱۵ ۵.۳ ثانیه ۱۰۰۰  ۶۲۱  ۵۹۸۰

V12

AMG G 65

۱۵۹,۳۵۱  ۵.۴ ثانیه  ۷۶۰  ۵۶۳  ۵۴۶۱

V8

AMG G 63 Edition 463

۲۸۲,۲۰۸ ۵.۳ ثانیه  ۱۰۰۰  ۶۲۱  ۵۹۸۰

V12

AMG G 65 Edition 463

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی