پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پلیس راهور

تردد در خطوط اضطرار با توقیف و جریمه همراه خواهد بود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، خودرو‌هایی که از خطوط اضطرار معابر اصلی پایتخت جهت تردد استفاده می‌کنند،توقیف و جریمه خواهند شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: بحث برخورد با رانندگانی که در خطوط اضطراری تردد می‌کنند را ما از تونل نیایش […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۹ شهریور ۱۳۹۸

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، خودرو‌هایی که از خطوط اضطرار معابر اصلی پایتخت جهت تردد استفاده می‌کنند،توقیف و جریمه خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: بحث برخورد با رانندگانی که در خطوط اضطراری تردد می‌کنند را ما از تونل نیایش شروع کرد‌ه‌ایم و به صورت ساعتی توقیف آن‌ها را انجام می‌دهیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بیان کرد: سعی می‌کنیم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم این برخورد‌ها و توقیفاتمان را در نقاط دیگر مانند تونل‌های بعدی و جا‌های دیگر که خطوط اضطراری دارند انجام دهیم، ضمن اینکه اکثریت مسیر‌ها دارای دوربین هستند و در حال حاضر ثبت تخلفات نیز انجام می‌شود.

سردار مهماندار ادامه داد: ممکن است در آن لحظه راننده وسیله نقلیه متوجه نشود و عبور کند، اما حتماً جریمه ثبت و برای راننده ارسال و در آینده اخذ می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برخورد پلیس با تردد آمبولانس‌های تقلبی در سطح شهر تهران

خودروهای فاقد گواهی معاینه فنی از چرخه خدمات دهی حذف می شوند

درخواست از پلیس راهور برای رفع مشکل مراکز معاینه فنی

نجات الهی 2 طرفه شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی