پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پراید

سلطان خلافی توقیف شد

رئیس پلیس راه کناره چالوس – تنکابن گفت: یک دستگاه سواری پراید با خلافی 22 میلیون تومان در محور نوشهر توسط پلیس راه توقیف شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سروان محمد احمدی رئیس پلیس راه کناره چالوس -تنکابن بیان کرد: یک دستگاه سواری پراید در محور نوشهر به علت سرعت غیرمجاز و حرکات […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۴ شهریور ۱۳۹۸

رئیس پلیس راه کناره چالوس – تنکابن گفت: یک دستگاه سواری پراید با خلافی 22 میلیون تومان در محور نوشهر توسط پلیس راه توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سروان محمد احمدی رئیس پلیس راه کناره چالوس -تنکابن بیان کرد: یک دستگاه سواری پراید در محور نوشهر به علت سرعت غیرمجاز و حرکات مخاطره آمیز و عدم توجه به ایست پلیس با خلافی 22 میلیون تومان، توسط تیم محسوس و نامحسوس پلیس راه چالوس – تنکابن متوقف و با دستور مقام قضایی جهت منظر مردم بر روی داربست مستقر شد تا درس عبرتی برای رانندگان متخلف شود.

رئیس پلیس راه کناره چالوس – تنکابن ادامه داد: پلیس به صورت مستمر و با طرح‌های ویژه عملیاتی در ساعت‌های خلوت و به صورت شبانه روزی بدون خلایی فعال است که نسبت به رانندگان متخلف، بدون اغماض و گذشتی برخورد می‌کند تا آرامش ترافیکی و تردد برای هموطنان ما در محور کناره چالوس – تنکابن فراهم شود.

انتهای پیام/

۵۰ هزار تومان جریمه برای شیشه دودی / معیار تشخیص شیشه دودی چیست؟

اگر دیدیم خودرویمان در محل پارک شده نیست، چه کنیم؟

تخلفی به نام نگاه کردن به مسیریاب ها حین رانندگی

نحوه اعتراض به جریمه های نادرست پلیس راهور / متوقف کردن خودرو بدون مشاهده تخلف قانونی نیست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی