ارائه برنامه های خلاقانه در خدمات پس از فروش برای جلب رضايت مشتريان

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو در راستاي ارتقاي سطح كيفي خدمات پس از فروش و جلب حداكثري رضايت مشتريان به ايساكو ماموريت داد تا تمامي فرآيند هاي كاري در اين حوزه مورد بازنگري دقيق قرار گيرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقيمي مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو درابلاغيه به شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو ، تاكيد كرده است ، بازنگري درتمامي فعاليت هاي حوزه خدمات پس از فروش شامل اصلاح رويه ها ، آئين نامه ها و استاندارد هاي اجرايي مرتبط با شبكه نمايندگي ها به گونه اي باعث سهولت درتصميم گيري ، تسريع درانجام امور اين حوزه و كاهش هزينه سربار نمايندگي ها شود .

دراين ابلاغيه آمده است ، بازنگري درفعاليت هاي تامين و توزيع قطعات يدكي به ويژه درحوزه خدمات پس از فروش وتهيه برنامه هاي كوتاه مدت ، و بلند مدت به منظور قطعات يدكي مورد نياز مشتريان همواره در شبكه نمايندگي هاي مجاز دردسترس باشد.

گزارش خودرو

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو از ديگر موارد ابلاغيه به شركت ايساكو را ‌ارائه برنامه هاي نوين و خلاقانه درجهت بهبود در فضاي كسب و كار اين شركت و شبكه خدمات پس از فروش با درنظر داشتن خردمالي و حذف موازي كاري و امور غير ضروري و راهكارهاي بهبودمديريت برهزينه خدمات پس از فروش و كاهش هزينه هاي جاري شبكه نمايندگي ها دانست .

مقيمي از شركت ايساكو خواست ، از نظرات خبرگان و مشاركت تشكل هاي تخصصي درراستاي اجرايي شدن هرچه بهتر برنامه ها و سياست هاي اعلامي بهره گيرد.

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو با توجه به اهميت ذينفعان اين خودرو ساز وجلب رضايت آنان از حوزه خدمات پس از فروش اين ابلاغيه را درروز جمعه هفته گذشته به ايساكو صادركرد.

انتهای پیام/

رونمایی از سیستم نوین “حفظ اطلاعات شخصی مشتریان ” توسط امداد خودرو ایران

نمایندگی‌های منتخب ایران‌ خودرو جمعه‌ها باز است

ورامین آخرین مقصد تیم نظارتی ایساکو در تعطیلات تابستانی

مدیران خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو از مرودشت و سمنان بازدید کردند

خداحافظی یکه زارع با ایران خودرو / مدیر عامل جدید ایران خودرو کیست؟

ایساکو تعمیرگاه تخصصی بهنام آمیکو مدیران خودرو کرمان موتور>

نظر شما !!