پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو

اولویت برنامه کاری ساپکو توسط ایران خودرو تعیین شد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو مهمترین اولویت کاری ساپکو را تامين به موقع و با کیفیت قطعات و مجموعه های مورد نیاز و توسعه و تعمیق ساخت داخل قطعات با همکاری شرکت های دانش بنیان تعيین كرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم تودیع و معارفه […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۲ مهر ۱۳۹۸

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو مهمترین اولویت کاری ساپکو را تامين به موقع و با کیفیت قطعات و مجموعه های مورد نیاز و توسعه و تعمیق ساخت داخل قطعات با همکاری شرکت های دانش بنیان تعيین كرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید ساپکو ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد، بازنگری در فرآیندها و تمرکز بر انجام وظایف و مسئولیت ها را از دیگر ماموریت های این شرکت دانست و اظهار کرد: از تجربه های مفید گذشته استفاده شود و در هر بخشی که نیازمند اصلاح و بهبود است، با اعمال اصلاحات و ارتقاء بهره‌وری مجموعه، نسبت به تضمین، تامین به موقع باکیفیت و قیمت مناسب قطعات و مجموعه های مورد نیاز خطوط تولید و حوزه خدمات پس از فروش اقدام شود.

وی در این راستا بیان کرد: تعمیق ساخت داخل و پیشبرد پروژه‌های خودکفایی از جمله مأموریت‌های بسیار مهم شرکت ساپکو بوده که لازم است با اصلاح و بهبود فرآیندها و همچنین اصلاح ساختار در صورت نیاز اقدامات لازم با قوت پيگيري شود.

این مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: پیاده سازی مدل جامعه ارتباط شفاف با تامین کنندگان، نظام‌مند کردن پرداختها و تدوین دستورالعمل و شاخص های تعیین MRP سهم سازندگان در تامین و اصلاح قیمت‌ها از ماموریت های جدید ساپکو است.

وی با اشاره به ایجاد اتاق شیشه‌ای بر اساس رویکرد پیشگیرانه، شفافیت و مبارزه با فساد در شرکت ساپکو اشاره کرد: هیچ سازنده اي بر دیگری امتیاز ویژه ای ندارد و باید ما همه به صورت عادلانه و اخلاق محور برخورد و رفتار شود.

مقیمی با تاکید بر همکاری مناسب با تشکل ها و انجمن ها بیان کرد: از ظرفیت‌های موجود در انجمن ها استفاده شود و از نظرات آنان جهت بهبود امور جويا تا اصلاح رویه ها و فرآیندها به بهترین و اجرایی ترین شکل ممکن انجام گردد.

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو ماموريت جديد شركت ساپكو را طراحي مدل مناسب و پايدار اقتصادي در همكاري با شركت هاي دانش بنيان ذكر كرده و ادامه داد: نيازهاي خودروسازي و توانمندي هاي شركت هاي دانش بنيان شناسايي شده و بايد با ايجاد اتصالي پايدار ميان اين 2 به صورت هدفمند حركت كنيم.

وی با اشاره بر لزوم بهبود وضعیت تصویر ذهنی جامعه نسبت به ایران خودرو توضیح داد: همه مدیران، کارشناسان باید برای ارتقای تصویر ذهنی ایران‌خودرو تلاش کنند.

مقیمی تاکید کرد : به مدیران ساپكو اعتماد دارم اما خط قرمز ایران خودرو مبارزه با فساد سیستمی است.

انتهای پیام/

حمایت 15 میلیون دلاری از صادرات محصولات گروه صنعتی ایران خودرو

افتتاح هنرستان آذرخشی، نماینده فروش و خدمات پس از فروش ايران خودرو در زاهدان

پیش فروش محصولات ایران خودرو از 21 مهرماه آغاز می شود

پارادایم ذهنی خودروسازان، تولید خودرو صادرات محور باشد

سر پیری و معرکه گیری!/ هرچه می‌خواهید از پژو پارس LX بدانید

ظرفیت های داخلی توان تولید داخلی کشور را بالا برده است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی