پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مراسم مدیران خودرو

4 امین سال حضور چری تیگو 5 در بازار ایران

شرکت مدیران خودرو در 4 امین سال حضور خودرو تیگو 5 در بازار ایران، از مالکان این شاسی بلند دعوت کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو روز جمعه مورخ 19 مهرماه شرکت مدیران خودرو با دعوت برخی از مشتریان خودرو چری تیگو 5 اقدام به برگزاری مراسم، در آستانه 4 امین سال ورود اولین […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۸ مهر ۱۳۹۸

شرکت مدیران خودرو در 4 امین سال حضور خودرو تیگو 5 در بازار ایران، از مالکان این شاسی بلند دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

روز جمعه مورخ 19 مهرماه شرکت مدیران خودرو با دعوت برخی از مشتریان خودرو چری تیگو 5 اقدام به برگزاری مراسم، در آستانه 4 امین سال ورود اولین محصول برند چری در بازار ایران یعنی خودروی تیگو5 کرد.

لازم به ذکر است که شرکت مدیران خودرو در سال 1394 تصمیم گرفت تا محصولات لوکس تر خود را با برند مستقیم چری راهی بازار کند.

نخسین محصول، خودرو تیگو5 بود که این شاسی بلند محبوب تاکنون بیش از 40000 دستگاه فروش داشته است و یکی از موفق ترین محصولات چری و مدیران خودرو است.

معاون فروش و بازاریابی شرکت مدیران خودرو در ابتدا مراسم ضمن تشکر از سخنان مشتریان حاضر در مراسم با اشاره به اهمیت توجه به مشتریان در فلسفه شرکت چری بیان کرد: اکنون نزدیک به 15 سال است که به عنوان اولین برند چینی فعالیت خود را در بازار ایران آغاز کرده و بیش از 400000 مشتری را در خانواده خود داریم. و با شناخت خود از بازار ایران محصولات گوناگون و جدیدی را برای این بازار در نظر گرفته ایم و با وجود سختی ها در بازار ایران خواهیم ماند و خدمات لازم را به مشتریان ارائه خواهیم کرد.

در ادامه برخی از مالکان خودرو تیگو5 از تجربیات چند سال استفاده از این خودرو بیان کردند همچنین با اشاره به فضای جادار و دوام و راحتی خودرو خود در کنار آپشن های مناسب ابراز رضایت خود را از این خود اعلام کردند.

در مجموع برگزاری این همایش حاوی این پیام بود که بعد از گذشت 4 سال از عرضه اولین محصول خودرو تیگو 5 این محصول، یک خودرو قابل قبول بوده و توانسته جایگاه تثبیت شده ای در بازار داشته باشد.

انتهای پیام/

خودروسازان کرمانی در مقابل مشکلات ایستاده اند

حضور امداد مدیران خودرو در مناطق مرزی (ویژه اربعین حسینی)

رمز موفقیت شرکت مدیران خودرو چیست؟

چری با آلمانی ها برای ساخت خودروهای برقی تجاری همکاری می کند

چه کسی رفته چه کسی مانده؟/ نگاهی به وضعیت فعالیت خودروسازان چینی در ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی