پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید تیبا سایپا

تیبا جایگزین شایسته پراید خواهد بود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شنیده ها حاکی از جایگزینی تیبا پس از توقف تولید پراید خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ولی ملکی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به زمان توقف تولید خودرو پراید اظهار کرد: بر اساس اخبار رسیده پس از متوقف شدن خط […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۴ آبان ۱۳۹۸

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شنیده ها حاکی از جایگزینی تیبا پس از توقف تولید پراید خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ولی ملکی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به زمان توقف تولید خودرو پراید اظهار کرد: بر اساس اخبار رسیده پس از متوقف شدن خط تولید پراید، تیبا ارتقا یافته، جایگزین آن می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با توضیح این موضوع که هم اکنون سایپا امکانات چندانی ندارد که خودرو دیگری به جز تیبا را جایگزین پراید کند، بیان کرد: تیبا از یک سو از نظر قیمتی نزدیک پراید بوده و از سوی دیگر نسبت به پراید خودرویی مطمئن‌تر و ایمن‌تری است.

ملکی در ارتباط با جایگزین خودرو پژو 405 نیز افزود: ایران خودرو می‌تواند سمند یا پرشیا را جایگزین پژو ۴۰۵ کند، این شرکت مشکلی در تولید خودرو جایگزین ندارد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: برای متوقف کردن خط تولید یک کالا در ابتدای امر باید جایگزین مناسبی برای آن در نظر گرفته شود، بنابراین خودروسازان نیز قطعا زیرساخت‌های لازم برای جایگزین کردن تیبا یا هر خودرویی دیگری را به جای پراید فراهم کرده‌اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه باید خودرو جایگزین پراید در رده قیمتی مشابه قرار داشته باشد تصریح کرد: قیمت تیبا به پراید نسبت به سایر خودروها نزدیکتر است در واقع نمی‌توان خودرویی در نظر گرفت که قیمتی کاملا مشابه داشته باشد.

انتهای پیام/

پایان داستان پراید از زبان مدیرعامل سایپا

5 مدل خودرو جدید به سبد محصولات خودروسازان اضافه می شود

صنعت خودرو كشور را عالمانه، منصفانه و سازنده نقد كنيم

اعتقادی به فشل بودن صنعت خودرو ندارم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی