پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بارش باران در جاده

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی از زبان رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در اکثر محورهای مواصلاتی کشور بارش برف و باران صورت می گیرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: در حال‌حاضر ترافیک در آزادراه کرج_قزوین در محدوده […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۸ آبان ۱۳۹۸

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در اکثر محورهای مواصلاتی کشور بارش برف و باران صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: در حال‌حاضر ترافیک در آزادراه کرج_قزوین در محدوده مهرشهر تا پل حصارک و قزوین_کرج، کرج_تهران از پل استاندارد تا گرم‌دره ترافیک سنگین تا نیمه‌سنگین و پرحجم گزارش شده است. همچنین در جاده مخصوص کرج_تهران نیز ترافیک پرحجم مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به مداخلات جوی در محورهای مواصلاتی کشور نیز بیان کرد: در اکثر محورهای آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، البرز، اردبیل، اسالم به خلخال و دیلمان در استان گیلان، بارش برف گزارش شده است. همچنین در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های فارس، گیلان، گلستان، بوشهر و شرق استان تهران بارش باران مشاهده می‌شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: در ارتفاعات استان‌های اردبیل و اغلب محورهای استان اصفهان نیز، مه‌گرفتگی مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت جوی راه‌های کشور تاکید کرد: تردد در محورهای زنجان_طارم، اردبیل_خلخال و اسالم_خلخال حتما باید به وسیله زنجیر چرخ صورت گیرد.

وی در پایان از مردم خواست پیش از آغاز سفر از طریق شماره گیری ٨٨٢55555 طی ساعات شبانه روز از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شوند.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

شرایط ترافیکی تهران روان است

آغاز بارش باران و برف در برخی از محورهای مواصلاتی

آخرین گزارش از وضعیت جوی و ترافیکی محورهای کشور

بارش برف و باران در 17 استان کشور / امکان تردد در مسیرهای شمالی 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی