پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی

پرداخت 50 درصدی حق بیمه تاکسیداران

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران گفت: با توجه به افزایش نرخ بنزین تسهیلاتی در همین راستا برای تاکسیداران در نظر گرفته شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا قنادان مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران در خصوص تمهیدات تاکسیرانی به دلیل افزایش نرخ بنزین بیان کرد: طی صحبتی که با محسنی‌بندپی استاندار تهران و […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۸ آبان ۱۳۹۸

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران گفت: با توجه به افزایش نرخ بنزین تسهیلاتی در همین راستا برای تاکسیداران در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا قنادان مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران در خصوص تمهیدات تاکسیرانی به دلیل افزایش نرخ بنزین بیان کرد: طی صحبتی که با محسنی‌بندپی استاندار تهران و جمالی‌نژاد معاون وزیر کشور داشته‌ایم قرار شده است تسهیلاتی برای رانندگان تاکسی در نظر گرفته شود.

وی در این راستا اشاره کرد: تاکسیرانان تهران همکاری خوبی علیرغم افزایش نرخ بنزین داشتند و شکایت جدی در مورد تخلفات آنها به دلیل افزایش نرخ غیرقانونی نداشته‌ایم حتی شکایات نسبت به وضعیت همیشگی کمتر شده است.

این مقام مسئول افزود: طی مذاکرات و صحبت‌هایی که انجام گرفت قرار شده سهم پرداختی دولت برای حق بیمه تامین اجتماعی رانندگان تاکسی لحاظ شود چرا که تاکسی‌های جدید الورود بیمه آنها از نوع خویش فرما بوده و ماهانه باید حق بیمه حدود 500 هزار تومان پرداخت کنند.

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران تشریح کرد: البته طبق قانون هدفمندی یارانه‌ها پیش از این قرار بود 50 درصد حق بیمه را دولت پرداخت کند ولی این موضوع برای تاکسیرانان جدید الورود محقق نشده است.

وی اظهار کرد: این موضوع برای سال 98 در بودجه‌ای که مجلس در نظر گرفت دیده شد و مورد تائید قرار گرفت ولی سازمان تأمین اجتماعی زیر بار این مسأله نرفت و ما اکنون درخواست کرده‌ایم که مشکل بیمه‌ای تاکسیرانان حل و قانون‌های مورد تائید قرار گرفته عملیاتی شود.

قنادان همچنین تصریخ کرد:‌ درخواست کرده ایم جایگاه اختصاصی CNG برای رانندگان تاکسی در نظر گرفته شود تا این افراد در نقاط مختلف شهر در ترافیک این جایگاه‌ها معطل نشوند.

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران اشاره کرد: خودروهای فرسوده تاکسی مصرف سوخت بیشتری دارند لذا موضوع نوسازی آنها نیز در جلسه با معاون وزیر کشور و استاندار تهران مدنظر قرار گرفت و هر دو نفر قول مساعد در این زمینه دادند تا از محل هدفمندی یارانه‌ها نیز بخشی به نوسازی ناوگان فرسوده اختصاص یابد.

انتهای پیام/ منبع: فارس

اعطا تسهیلات 4 درصدی به وام 40 میلیونی نوسازی ناوگان تاکسیرانی

در صورت عدم فعالیت تاکسی ها با شماره 1888 تماس بگیرید

تاکسیرانی به دنبال مجزا کردن پروانه بهره برداری از پروانه تاکسی

نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی محدود می شود

آغاز تخصیص وام 40 میلیونی به رانندگان تاکسی

محدودیت برای حضور بانوان در ناوگان سرویس مدارس وجود ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی