پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی

افزایش قیمت در حوزه حمل و نقل نباید اتفاق بیفتد

به گفته وزیر صمت؛ افزایش قیمت بنزین باعث افزایش قیمت در حوزه حمل و نقل شده که این افزایش قیمت نباید اتفاق بیفتد و تاثیر گرانی بنزین در این حد نیست که یک عده کرایه افزایش می‌دهند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: با خودروسازانی که […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۵ آذر ۱۳۹۸

به گفته وزیر صمت؛ افزایش قیمت بنزین باعث افزایش قیمت در حوزه حمل و نقل شده که این افزایش قیمت نباید اتفاق بیفتد و تاثیر گرانی بنزین در این حد نیست که یک عده کرایه افزایش می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: با خودروسازانی که مشکلات خاصی را در شرایط جدید کشور دارند جلسه گذاشتیم و ساز و کار‌هایی را بررسی کردیم تا اگر می‌توانند خودرو‌های دیگری را تامین کنند و اگر نه باید به طریقی با مشتری مصالحه کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: شرکت خودروسازی آذربایجان به دلیل آنکه قطعات خودرو و خود خودرو را در شرایط خاص کشور نمی‌تواند وارد کند باید با مشتریان خود مصالحه کند.

رحمانی همچنین بیان کرد: راهی غیر از مصالحه نیست و اگر در گفتگو‌ها به نتیجه نرسند باید به دستگاه قضایی مراجعه و در نهایت به حکم دادگاه تمکین کنند.

وی اشاره کرد: به خودروسازان توصیه می‌کنم هوای مشتری را داشته باشند که همین مشتری‌ها در مواقع غیر بحران به دردشان می‌خورند.

وزیر صمت با توجه به افزایش نرخ بنزین تصریح کرد: افزایش قیمت بنزین باعث افزایش قیمت در حوزه حمل و نقل شده که این افزایش قیمت نباید اتفاق بیفتد و تاثیر گرانی بنزین در این حد نیست که یک عده کرایه افزایش می‌دهند.

گرانی برخی کالا به دنبال افزایش قیمت بنزین طبیعی است

رحمانی گفت: برخی از گرانی‌ها تاثیر طبیعی دارد و وقتی بنزین از هزار تومان به هزار و 500 تومان رسیده قطعاَ یک تاثیری بر برخی از کالا‌ها خواهد داشت.

وی در این راستا توضیح داد: از نظر کارشناسان افزایش قیمت بنزین تاثیر خیلی خاصی بر دیگر کالا‌ها نباید داشته باشد و اگر هم دارد خیلی ناچیز است، به عنوان مثال در بازار خودرو افزایش قیمتی نداشته ایم، اما در قیمت بعضی از خودرو‌ها از هفته گذشته تا این هفته شاهد نوسان بوده ایم.

وزیر صنعت‏، معدن و تجارت در خصوص اثرات افزایش قیمت بنزین بر بازار خودرو بیان کرد: بعضی از افراد سودجو هم در بازار خودرو دوباره دست به کار شده اند و به عنوان مثال یک شخص به طور صوری و غیر واقعی در فضای مجازی اقدام به فروش پنج هزار خودرو کرده بود تا قیمت‌ها را بالا ببرند.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

رشد مسافر تاکسی پایتخت

رئیس سازمان حمایت مطرح کرد؛ افزایش ۱۲.۷ درصدی بازرسی نسبت به سال گذشته

لزوم جلوگیری کمیسیون اقتصادی مجلس از افزایش قیمت ها

قیمت بنزین باید افزایش می یافت

حمل و نقل عمومی با مشکلات و نابسامانی مواجه است

افزایش قیمت بنزین تنها شایعه و گمانه زنی است

برچسب‌ها : اثرات افزایش قیمت بنزیناثرات دلال بازی در بازاراثرات گرانی بنزین بر حمل و نقلافزایبش قیمت بنزینافزایش 20 درصدی نرخ کرایه تاکسی‌هاافزایش قیمت بنزینافزایش قیمت بنزین در سال 98افزایش قیمت خودروافزایش قیمت کرایه تاکسیافزایش نرخ کرایه تاکسیافزایشقیمت بنزینبرخورد با دلال بازیتاثیرات افزایش قیمت بنزینتاثیرات دلال بازی در بازار خودروتاریخ افزایش نرخ کرایه تاکسیتبعات افزایش قیمت بنزینتغییر قیمت بنزینخودروسازاندلال بازیدلال بازی بازاردلال بازی خودرودلال بازی در بازار خودرودلال بازی در صنعت خودرودو نرخی شدن قیمت بنزینصنعت حمل و نقلعدم افزایش قیمتعدم افزایش قیمت بنزینعدم افزایش کرایه تاکسیقیمت بنزینقیمت بنزین در آیندهقیمت بنزین در ایرانقیمت بنزین در تهرانقیمت بنزین در سال 98قیمت بنزین در سال ۹۸قیمت بنزین در لایحه بودجه 98قیمت بنزین در کشورهای مختلفقیمت بنزین سوپرمحاسبه نرخ کرایه تاکسیمخالفت با افزایش قیمت بنزینمشکلات خودروسازانمشکلات خودروسازان داخلیمشکلات خودروسازان در تحویل خودروممنوعیت افزایش قیمت بنزیننرخ کرایه تاکسیکاهش قیمت بنزینگرانی کالاهاگرانی کالاهای اساسی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی