پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتورسیکلت Boulevard M109R B.O.S.S

بررسی موتورسیکلت سوزوکی مدل 2015

موتورسیکلت Boulevard M109R ، پرچمدار موتورسیکلت‌های دو سیلندر و کروزر سوزوکی می باشد که در سال 2006 وارد بازار شد و در سال 2015 با شکل و شمایل موتورسیکلت Boulevard M109R B.O.S.S به بازار جهانی عرضه شد. مدل جدید این موتورسیکلت با مدل 2014 ، تغییرات زیادی نکرده است و فقط بعضی از قسمت ها […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲ مهر ۱۳۹۴

موتورسیکلت Boulevard M109R ، پرچمدار موتورسیکلت‌های دو سیلندر و کروزر سوزوکی می باشد که در سال 2006 وارد بازار شد و در سال 2015 با شکل و شمایل موتورسیکلت Boulevard M109R B.O.S.S به بازار جهانی عرضه شد.

مدل جدید این موتورسیکلت با مدل 2014 ، تغییرات زیادی نکرده است و فقط بعضی از قسمت ها رنگ شده‌اند یا روی آن‌ها روکش کروم کشیده شده است که از میان آن‌ها می‌توان به آینه‌های جانبی، دسته‌های فرمان، پدال کلاچ و ترمز، روکش‌های خارجی دوشاخه جلو، باک، کاور کلاچ و دینام، سر سیلندر، پوسته گیربکس، مافلرها، کالیپر ترمز و جک اشاره کرد که به رنگ مشکی در آمده‌اند تا به این موتورسیکلت ظاهر خزنده‌ای در تاریکی را بدهند.

موتورسیکلت Boulevard M109R B.O.S.S

پنل ابزار که با قاب چراغ به صورت یکپارچه در آمده است دارای نشانگرهایی از نوع LED است که سرعت و وضعیت دنده را به صورت دیجیتال نشان می‌دهند. کیلومترشمار آنالوگ، مسافت‌سنج LCD، آمپر بنزین و ساعت هم بر روی باک تعبیه شده‌اند. گنجایش باک این موتورسیکلت به 19 لیتر می‌رسد و به شما اجازه می‌دهد با خیال در شهر به گشت و گذار بپردازید یا به سفرهای جاده‌ای بروید.

در موتورسیکلت سوزوکی Boulevard M109R B.O.S.S از سیستم اتاقک تخلیه پیشرفته (SASS) استفاده شده است ، که وزن موتور را کم می‌کند و موقعیت میل‌لنگ را پایین می‌آورد، به این ترتیب باعث می‌شود مرکز ثقل نیز پایین بیاید. بهتر است بدانید مرکز ثقل پایین‌تر برابر است با هندلینگ بهتر، چسبندگی بیشتر و فشار کمتر بر جک هنگام توقف.

موتورسیکلت Boulevard M109R B.O.S.S

 تایر عقب از نوع دنلوپ 240/40R18M/C 79V است که 8.5 اینچ قطر دارد و بزرگترین تایری است که کمپانی سوزوکی تا به حال زیر یک موتورسیکلت انداخته است. این موتورسیکلت به یک موتور چهار زمانه 1783 سی‌سی مجهز است که با آب خنک می‌شود و دو سیلندر دارد.در این موتور از دو پیستون 4.4 اینچی استفاده شده است که برای موتورسیکلت‌های این دوره بسیار بزرگ به نظر می‌رسند. گیربکس پنج سرعته این مدل ، حدود 160 نیوتن‌متر گشتاور از موتور استخراج می کند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی