پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بنزین

یک لیتر بنزین را در حضور نهادها و افراد غیر دولتی تست کیفیت کنید

صفری از مسئولان پالایش و پخش درخواست کرد تا یک لیتر بنزین موجود در جایگاه‌های تهران در حضور نهادها و افراد غیردولتی تست کیفیت شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو احمد صفری عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: متاسفانه هنوز بخشی از نیروگاه های قدیمی کشور، متمرکز بر سوخت مایع بوده و از مازوت […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۸ دی ۱۳۹۸

صفری از مسئولان پالایش و پخش درخواست کرد تا یک لیتر بنزین موجود در جایگاه‌های تهران در حضور نهادها و افراد غیردولتی تست کیفیت شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

احمد صفری عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: متاسفانه هنوز بخشی از نیروگاه های قدیمی کشور، متمرکز بر سوخت مایع بوده و از مازوت به عنوان سوخت اصلی خود استفاده می کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اما منشا اصلی آلودگی هوای تهران را باید در کیفیت و استاندار بنزین جست و جو کرد. به گفته صفری، در تولید بنزین، کیفیت فدای کمیت شده است.

وی بیان کرد: مسئولین ما علاقه دارند که عنوان کنند تولید بنزین در کشور افزایش یافته و خودکفا شده ایم اما با چه کیفیت و استانداردی؟ البته متاسفانه نقش اداره استاندارد نیز در تایید کیفیت بنزین ها بسیار ناچیز است چراکه اداره استاندار باید برخورد جدی با پالایشگاهای عرضه کننده بنزین با کیفیت پایین داشته باشد.

صفری از مسئولان پالایش و پخش درخواست کرد تا یک لیتر بنزین موجود در جایگاه‌های تهران در حضور نهادها و افراد غیردولتی تست کیفیت شود.

انتهای پیام/ منبع: اقتصاد آنلاین

آلودگی هوا تهران به کیفیت بنزین ارتباطی ندارد

بنزین از آزمایشات سازمان استاندارد سربلند بیرون آمد/ کاهش میزان گوگرد موجود در بنزین

آغاز صادرات بنزین ایران از طریق بورس انرژی

خودروهایی که نتوانند استاندارد یورو4 را پاس کنند شماره نمی شوند

چالش های کیفیت بنزین همچنان ادامه دارد

رئیس‌ سازمان حفاظت‌ محیط‌ زیست‌ : سوخت و خودرو مقصران اصلی آلودگی هوا هستند

برای هر خودرو از بنزین با چه اکتانی استفاده کنیم؟

بالا بردن کمیت گریبان گیر کیفیت بنزین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی