پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قیمت بنزین

به دنبال تک نرخی کردن بنزین هستیم

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت ما تک نرخی شدن بنزین است که حتی احتمال رخ دادن این امر وجود دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اسدالله قره خانی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گمانه‌زنی‌ها در ارتباط با احتمال تغییر نرخ بنزین در بودجه سال آینده، اظهار کرد: […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۸ دی ۱۳۹۸

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت ما تک نرخی شدن بنزین است که حتی احتمال رخ دادن این امر وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اسدالله قره خانی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گمانه‌زنی‌ها در ارتباط با احتمال تغییر نرخ بنزین در بودجه سال آینده، اظهار کرد: نمایندگان طرح‌های مختلفی برای تغییر نرخ بنزین یا تک‌نرخی کردن آن دارند؛ برخی‌ها بنزین 2000 تومانی و برخی‌ها با نرخ 1600 تا 1800 را مطرح می‌کنند و همگی هم تاکید بر تک نرخی شدن بنزین دارند. البته عده‌ای می‌گویند چون تعیین قیمت بنزین تصمیم سران قوا بوده نمی‌توان در قیمت و مقدار سهمیه تجدیدنظر کرد پیشنهاد بنده آن است که ماهانه 50 لیتر مازاد به عنوان هدیه به مردم داده شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در این راستا ادامه داد: بعد از اصلاح قیمت بنزین دولت اعلام کرد که تمامی درآمدهای حاصل از افزایش قیمت باید به مردم برگردد. با توجه به این موضوع ما هم معتقدیم که باید درآمدهای حاصل از صادرات بنزین به مردم برگشته نه این‌که در بودجه آمده و در جاهای مختلف توزیع شود.

وی با بیان اینکه به دنبال تغییر نرخ بنزین هستیم، گفت: اولویت ما تک‌نرخی شدن بنزین است که حتی احتمال رخ دادن این امر هم وجود دارد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

قیمت بنزین باید نسبت به سبد درآمدی مردم سنجیده شود

بیشترین تخلفات در بخش حمل و نقل است

مصرف سوخت خودروهای اتوماتیک بیشتر است یا دنده ای؟! +معرفی یک خودروی اتوماتیک اقتصادی در بازار ایران

کاهش روزانه 19 میلیون لیتر مصرف بنزین در کشور

افزایش قیمت در حوزه حمل و نقل نباید اتفاق بیفتد

قیمت بنزین باید افزایش می یافت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی