پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارلوس گون (2)

سناریو جدید مدیرعامل فراری نیسان/ گوسن: دادستان های ژاپنی من را تهدید کردند

کارلوس گوسن مدیرعامل برکنار شده نیسان که به تازگی از ژاپن به لبنان فرار کرده است با برگزاری یک نشست خبری سناریو جدید از علت فرار خود بازگو کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو کارلوس گوسن، مدیرعامل برکنار شده نیسان درنهایت به انتظارها خاتمه داد و پس از فرارش از چنگ دادستانی ژاپن به […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۱ دی ۱۳۹۸

کارلوس گوسن مدیرعامل برکنار شده نیسان که به تازگی از ژاپن به لبنان فرار کرده است با برگزاری یک نشست خبری سناریو جدید از علت فرار خود بازگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

کارلوس گوسن، مدیرعامل برکنار شده نیسان درنهایت به انتظارها خاتمه داد و پس از فرارش از چنگ دادستانی ژاپن به لبنان، نشست خبری را برای بیان نظراتش برگزار کرد.

مدیرعامل برکنار شده نیسان که اکنون سرشناس‌ترین فراری در سطح جهان است، در این نشست اعتبار دستگاه دادستانی ژاپن در بررسی تحقیقات پیرامون اتهام فساد مالی خود را به چالش کشید.

وی معتقد است اگر در ژاپن می‌ماند، دادرسی عادلانه‌ای برای وی انجام نمی‌شد.

گوسن گفت که برای دفاع از نام و اعتبارش به لبنان گریخته است. وی در ادامه صحبت هایش اظهار کرد:« در ژاپن رفتار بی‌رحمانه و خشنی با من انجام شد و دادستان‌های توکیو من را تهدید کردند که اگر اتهامات وارد شده را نپذیرم، علیه خانواده‌ام اقدام می‌کنند.»

وی ادامه داد: « دادستان‌های ژاپنی با بی رحمی من را از خانواده و دوستانم و همکارانم در نیسان، رنو و میتسوبیشی جدا کردند.» گوسن از نوامبر ۲۰۱۸ به‌ اتهام فساد مالی بازداشت و به سرعت از ریاست اتحاد رنو و نیسان برکنار شد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

مدیرعامل رنو-نیسان از ژاپن گریخت

سال 2019 برای نیسان موتورز سال سودآوری نبوده است

نیسان به جوک امید بسته است

با 10 خودروساز بزرگ دنیا آشنا شوید

رنو، نیسان و میتسوبیشی با هم یک شرکت تحقیق و توسعه می سازند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی