پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خرید خودرو دست دوم-بازار خودرو

اخذ مالیان موجب کاهش سوداگری در بازار خودرو و قیمت آن می شود

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با اخذ مالیات از خرید و فروش خودرو، سوداگران نمی‌توانند به راحتی فعالیت کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سیدجواد حسینی کیا عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهکارهای لازم برای کاهش قیمت خودرو در بازار، […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۲ دی ۱۳۹۸

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با اخذ مالیات از خرید و فروش خودرو، سوداگران نمی‌توانند به راحتی فعالیت کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سیدجواد حسینی کیا عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهکارهای لازم برای کاهش قیمت خودرو در بازار، گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی باید به موضوع افزایش افسارگسیخته قیمت خودرو در بازار ورود کنند زیرا سوداگران و مافیاها با قیمت سازی، تمام تلاش خود را برای گرانی چارچرخ‌ها به کار می‌برند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در این راستا بیان کرد: خودروسازان باید برای افزایش تولید و عرضه خودرو به بازار، شیفت‌های جدیدی راه‌اندازی کنند چراکه برخی از واحدهای این شرکت‌ها در استان‌هایی مانند کرمانشاه، شیراز، مشهد و… غیرفعال هستند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه خودروسازان باید با اطلاع‌رسانی دقیق زمینه پیش فروش بیشتر خودرو را فراهم کنند، اظهار کرد: اگر مردم از تحویل به موقع خودرو مطمئن باشند در طرح‌های پیش فروش خودروسازان شرکت می‌کنند که با تحقق این مهم از یک سو کمبود نقدینگی خودروسازی‌ها جبران می‌شود و از سوی دیگر اشتهای کاذب بازار از بین خواهد رود.

وی اشاره کرد: با اخذ مالیات از خرید و فروش خودرو، سوداگران نمی‌توانند به راحتی فعالیت کنند، باید از هر فردی که طی یک سال بیش از یک بار خودرو خریداری می‌کند، مالیات اخذ شود.

انتهای پیام/

تولید پراید ۱۳۲ متوقف شد/ عرضه ۸ محصول جدید در سه‌ سال آینده

واگذاری خودروسازان به شرطها و شروطها

تویوتا CH-R در بازار چه قیمتی است؟+جدول

سمند ال ایکس امروز با قیمت 87 میلیون و 700 هزار تومان به فروش رسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی