پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا و هوندا

ژاپنی ها مشتری پر و پاقرص خودروهای وطنی

به تازگی فهرستی از پرفروش‌ترین خودروهای بازار ژاپن در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده که نشان‌دهنده استقبال بالای مشتریان ژاپنی از خرید خودروهای وطنی است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به تازگی فهرستی از پرفروش‌ترین خودروهای بازار ژاپن در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده که نشان‌دهنده استقبال بالای مشتریان ژاپنی از خرید خودروهای وطنی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۲ دی ۱۳۹۸

به تازگی فهرستی از پرفروش‌ترین خودروهای بازار ژاپن در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده که نشان‌دهنده استقبال بالای مشتریان ژاپنی از خرید خودروهای وطنی است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

به تازگی فهرستی از پرفروش‌ترین خودروهای بازار ژاپن در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده که نشان‌دهنده استقبال بالای مشتریان ژاپنی از خرید خودروهای وطنی است. ژاپن یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین بازارهای خودرو در جهان محسوب می‌شود و گزارش منتشره به بررسی پرفروش‌ترین خودروهای این کشور و مقایسه میزان فروش آنها در دو سال پیاپی ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ میلادی می‌پردازد.

در این بین، تویوتا پریوس در سال ۲۰۱۹ میلادی ۱۲۵ هزار و ۵۸۷ دستگاه فروش داشته، حال آنکه این رقم در سال ۲۰۱۸، ۱۱۵ هزار و ۴۶۲ دستگاه بوده است. مقایسه دو سال گذشته نشان می‌دهد که این مدل خودرو افزایش ۸/ ۸ درصدی را تجربه کرده و توانسته جایگاه نخست این رده بندی را به خود اختصاص دهد.

همچنین نیسان نوت و تویوتا سینتا نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم این جدول جای گرفته‌اند. البته ۲۰۱۹ سال خوبی برای نیسان نوت نبوده زیرا فروش آن با ۱/ ۱۳ درصد کاهش نسبت به سال ۲۰۱۸ روبه‌رو شده است.

از دیگر خودروهای پرفروش و محبوب بازار ژاپن در سال ۲۰۱۹ میلادی که موفق شده‌اند به ترتیب جایگاه‌های چهارم تا بیستم فهرست خودروهای فروخته شده در این کشور را از آن خود کنند، می‌توان به تویوتا کرولا، تویوتا آکوا، نیسان سرینا، تویوتا رومی، تویوتا واکسی، هوندا فرید، تویوتا ویتز، تویوتا تنک، هوندا فیت، تویوتا آلفارد، هوندا وزل، تویوتا سی اچ آر، تویوتا راو۴، تویوتا نوح، هوندا استپ واگن، سوزوکی سوریو و سوبارو ایمپرزا اشاره کرد.

بر اساس اطلاعاتی که در این فهرست رده‌بندی ذکر شده، مشتریان ژاپنی تمایل بسیار زیادی به خرید خودروهای ساخت شرکت‌های داخلی خود دارند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

سناریو جدید مدیرعامل فراری نیسان/ گوسن: دادستان های ژاپنی من را تهدید کردند

تولید 3 میلیون و 93 هزار دستگاه خودرو توسط جنرال موتورز در چین

افت تولید خودرو در آلمان

آغاز ساخت شاسی بلند تسلا در چین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی