گروه خودروسازی جگوارلندروور طی سال 2019 عمکلرد چندان مطلوبی در بازار چین و اروپا نداشته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گروه خودروسازی جگوارلندروور اعلام کرد که فروش محصولاتش در سال ۲۰۱۹ با کاهش ۹/ ۵ درصدی مواجه بوده است. این نتیجه درحالی برای جگوارلندروور رقم خورد که فروش خودروهای این برند بریتانیایی در […]
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو
گروه خودروسازی جگوارلندروور اعلام کرد که فروش محصولاتش در سال ۲۰۱۹ با کاهش ۹/ ۵ درصدی مواجه بوده است.
این نتیجه درحالی برای جگوارلندروور رقم خورد که فروش خودروهای این برند بریتانیایی در چین، بزرگترین بازار جهان و اتحادیه اروپا عملکرد ضعیفی داشته است.
بر این اساس مجموع فروش این خودروساز به ۵۵۷ هزار و ۷۰۶ دستگاه رسید.
فروش برند لندروور با کاهش ۸/ ۳ درصدی به ۳۹۶ هزار و ۱۰۵ دستگاه و فروش جگوار نیز با کاهش ۱۱ درصدی به ۱۶۱ هزار و ۶۰۱ دستگاه رسید.
فروش جگوارلندروور طی این سال در بازار چین با کاهش ۱۴ درصدی مواجه شد اما طی نیمه دوم سال ۲۰۱۹ این شرکت از رشد دو رقمی فروش خودروهای خود در این کشور خبر داد.
فروش جهانی خودروساز مذکور در ماه دسامبر نسبت به همین زمان در سال ۲۰۱۸ با رشد ۳/ ۱ درصدی روبهرو شد. این خودروساز هماکنون تحت مالکیت شرکت تاتاموتور هند قرار دارد.
انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد
دیدگاه خود را بنویسید