پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه مپنا

رونمایی از دستاوردهای گروه «مپنا» در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران/ نمایشگاه خودرو تهران 98 (2)

چهارمین نمایشگاه خودروی تهران به مدت ۴ روز از ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود و حضور برخی شرکت ها از جمله گروه مپنا در آن قطعی شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این گردهمایی خودرویی در زمینه خودرو، قطعات، لوازم یدکی و خدمات پس از […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۵ دی ۱۳۹۸

چهارمین نمایشگاه خودروی تهران به مدت ۴ روز از ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود و حضور برخی شرکت ها از جمله گروه مپنا در آن قطعی شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این گردهمایی خودرویی در زمینه خودرو، قطعات، لوازم یدکی و خدمات پس از فروش برپا می شود و از سویی رویکرد «رونق تولید، نهضت ساخت داخل، دستاوردها و نیازمندی ها» برای آن انتخاب شده است. آن طور که مشخص شده، با توجه به شرایط فعلی حضور خودروسازان و شرکت های تابعه نیز نسبت به سال گذشته پررنگ تر خواهد بود.

گروه مپنا مجموعه‌ای صنعتى است مشتمل بر گروه مپنا به عنوان شرکت مادر، به همراه شرکت‌هاى متعدد تخصصى تابعه و وابسته به آن که در زمینه مهندسى، احداث و توسعه نیروگاه‌های حرارتى، نیروگاه‌هاى انرژى تجدیدپذیر، تأسیسات تولید همزمان برق و حرارت، تأسیسات تولید همزمان برق و شیرین‌سازى آب، مهندسى، اجرا و توسعه پروژه‌های نفت وگاز در خشکى و دریا و مهندسى و احداث پروژه‌های حمل و نقل ریلی، خدمات تصویربرداری پزشکی، برقی‌سازی، ارائه خدمات بهره‌برداری، تعمیر و نگهدارى در صنایع مذکور و نیز سرمایه‌گذاری و تأمین مالی پروژه‌هاى یاد شده در چارچوب انواع روش‌های قراردادی و سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کند.

گروه مپنا سازنده طیف گسترده‌اى از محصولات پیشرفته صنعتى از جمله توربین‌هاى گاز و بخار، تجهیزات جانبی توربین، پره توربین، توربین بادى، بویلرهاى متعارف و بازیاب حرارت، ژنراتورهاى حرارتى و آبى، سامانه‌هاى حفاظت و کنترل، لوکوموتیوهاى مسافرى و بارى و توربوکمپرسور و ارائه کننده آرایه وسیعى از خدمات تعمیر و نگهدارى در کلاس جهانى است.

در ماه های گذشته بارها مدیرعامل گروه مپنا اعلام کرده بود که این گروه برنامه هایی برای حضور در صنعت خودرو دارد و می تواند تا در بحث خودروهای هیبریدی و الکتریکی حرف های زیادی را داشته باشد. در حال حاضر مپنا پروژه های مختلفی را در حوزه خودروهای تمام برقی، هیبرید و پلاگین هیبرید آغاز کرده و اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی را به صورت استاندارد در مجموعه برج میلاد تهران احداث نموده است. چندی پیش هم برخی منابع خبری از فعالیت های چراغ خاموش این گروه صنعتی در حوزه خودرو خبر می دادند و حال حضور مپنا در چهارمین نماشیگاه خودروی تهران، صحت این خبرها را تایید می کند.

یکی از صحبت های اخیر مدیرعامل گروه مپنا این بود که این قابلیت وجود دارد تا اکثر خودروهای تولیدی خودروسازان داخلی با قیمتی بسیار مناسب به نمونه های هیبریدی و الکتریکی تبدیل شوند و زیر ساخت این مهندسی به طور کامل در مپنا وجود دارد. حال این احتمال وجود دارد که مپنا با حضورش در نمایشگاه خودروی تهران ۹۸، آغاز رسمی فعالیتش در صنعت خودرو را اعلام کند و دستاوردهای رقابتی با خودروسازان بزرگی چون ایران خودرو و سایپا را معرفی نماید.

انتهای پیام/

شهر مشهد پایلوت خودروهای برقی می شود

ایساکو در بالاترین جایگاه حمایت از حقوق مصرف کنندگان

نمایشگاه خودرو تهران در بهمن ماه 4 ساله می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی