پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای برقی

رشد 20 درصدی فروش خودروهای برقی در سال 2020

شرکت خودروسازی در سال 2020 که به تازگی آغاز شده بیش از 2 میلیون دستگاه خودرو برقی فروخته آند که حاکی رشد 20 درصد فروش نسبت به سال گذشته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو خبرگزاری بلومبرگ پیش‌بینی کرده است یکه‌تازی تلاش‌های فزاینده برای ترویج حمل و نقل برقی در سال ۲۰۲۰ از چین […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۶ دی ۱۳۹۸

شرکت خودروسازی در سال 2020 که به تازگی آغاز شده بیش از 2 میلیون دستگاه خودرو برقی فروخته آند که حاکی رشد 20 درصد فروش نسبت به سال گذشته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

خبرگزاری بلومبرگ پیش‌بینی کرده است یکه‌تازی تلاش‌های فزاینده برای ترویج حمل و نقل برقی در سال ۲۰۲۰ از چین به اروپا تغییر مکان خواهد داد.

این درحالی است که خودروسازان و دولت‌ها برای کاهش آلایندگی‌های کربنی تلاش می‌کنند.

در گزارش مزبور تحت عنوان روندهای حمل و نقل برقی در سال ۲۰۲۰، تحلیلگران اقتصادی بلومبرگ تخمین زده‌اند که شرکت‌های خودروسازی حدود ۵/ ۲ میلیون دستگاه وسیله‌نقلیه برقی در سال ۲۰۲۰ به فروش برسانند که در این صورت رشد ۲۰ درصدی نسبت به ۲۰۱۹ در این زمینه رخ می‌دهد.

درحالی‌که چین به یکه‌تازی در زمینه تولید و مصرف وسایل‌نقلیه برقی در جهان ادامه می‌دهد، تصمیم دولت این کشور برای کاهش یارانه‌های خرید خودروهای برقی به تغییر شتاب رشد خودروهای برقی در اروپا کمک می‌کند.

مدل‌های جدید برقی فولکس‌واگن موجب می‌شوند تا میزان فروش خودروهای برقی در اروپا در سال جاری به حدود ۸۰۰ هزار دستگاه برسد و این تعداد رشد ۶۰ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

ب ام و ایکس 5 خودرو محبوب آمریکایی ها در سال 2019

اوپل بیش از 4 هزار نفر از کارکنان خود را تعدیل می کند

هامر این بار چهره ای جدید وارد می شود

فروش خودروهای بنتلی این بار در آسیا با افت شدید مواجه شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی