پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو برقی BYd

افت 38 درصدی فروش خودرو برقی به نام BYD ثبت شد

یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده خودرو برقی در ششمین ماه متوالی در سال 2019، با کاهش فروش قابل توجهی مواجه شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت چینی BYD به عنوان بزرگترین تولیدکننده خودروهای الکتریکی در جهان، تحت تاثیر کاهش تسهیلات ویژه برای خرید وسائل برقی از سوی دولت چین برای ششمین […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۸ دی ۱۳۹۸

یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده خودرو برقی در ششمین ماه متوالی در سال 2019، با کاهش فروش قابل توجهی مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت چینی BYD به عنوان بزرگترین تولیدکننده خودروهای الکتریکی در جهان، تحت تاثیر کاهش تسهیلات ویژه برای خرید وسائل برقی از سوی دولت چین برای ششمین ماه متوالی در دسامبر ۲۰۱۹ میلادی روندی کاهشی را تجربه کرد و با افت ۳۸ درصدی به ۴۳ هزار و ۱۷۹ دستگاه رسیده است.

کارشناسان و تحلیلگران فعال در بازار خودرو بر این باورند که کاهش خرید خودروهای برقی در جهان و بازارهای اصلی و کلیدی همچون چین، ایالات متحده متحده و اروپا منجر به روند رو به رشد خرید خودروهای بنزینی و دیزلی می شود و این همان چیزی است که باید دولت های مختلف با ارائه و تداوم تسهیلات ویژه به مشتریان از آن جلوگیری به عمل بیاورند.

بر اساس آمار و ارقامی که هفته گذشته شرکت BYD ارائه و منتشر کرده است، تحویل و فروش خودروهای بنزینی در ماه گذشته در بازار چین ۳۱ درصد افزایش یافته و به ۳۰ هزار و ۸۰ دستگاه رسیده است. اما در همین بازه زمانی فروش خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی ۷۲ درصد کاهش یافته و به ۱۳ هزار و ۹۹ دستگاه رسیده است.

مجموع تحویل و فروش خودروهای این شرکت نیز در سال ۲۰۱۹ میلادی با ۱۱ درصد نسبت به سال ۲۰۱۸ میلادی، به ۴۶۱ هزار و ۳۹۹ دستگاه رسیده است.

بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیش‌تر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

بدین ترتیب شرکت‌های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته‌اند که تغییر رویکرد داده و به ساخت و طراحی خودروهای برقی و الکتریکی و هیبریدی بپردازند تا در سال‌های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

سرمایه گذاری 400 میلیون دلاری تویوتا برای توسعه تاکسی هوایی

گالیور در سرزمین لی‌لی‌پوت‌ها!/ مقایسه رنج روور ولار و پورشه ماکان GTS

رشد 20 درصدی فروش خودروهای برقی در سال 2020

ب ام و ایکس 5 خودرو محبوب آمریکایی ها در سال 2019

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی