پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگوی تویوتا

تویوتا به دنبال فتح قله در بازار اروپا

شرکت تویوتا ژاپن بنا دارد تا فروش برندهای تویوتا و لکسوس را در اروپا تا سال ۲۰۲۵، ۳۰ درصد افزایش دهد و به ۴/ ۱ میلیون دستگاه برساند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت تویوتا موتورز به‌ تازگی برنامه‌هایی را برای تقویت فروش خود در اروپا تهیه و اجرا کرده که یک شاسی‌بلند کوچک […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲ بهمن ۱۳۹۸

شرکت تویوتا ژاپن بنا دارد تا فروش برندهای تویوتا و لکسوس را در اروپا تا سال ۲۰۲۵، ۳۰ درصد افزایش دهد و به ۴/ ۱ میلیون دستگاه برساند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت تویوتا موتورز به‌ تازگی برنامه‌هایی را برای تقویت فروش خود در اروپا تهیه و اجرا کرده که یک شاسی‌بلند کوچک را نیز در همین زمینه طراحی شده است.

این خودروساز ژاپنی بنا دارد تا فروش برندهای تویوتا و لکسوس را در اروپا تا سال ۲۰۲۵، ۳۰ درصد افزایش دهد و به ۴/ ۱ میلیون دستگاه برساند.

البته روسیه و ترکیه نیز برای تویوتا در بازار اروپا تعریف شده‌اند. سال گذشته فروش تویوتا و لکسوس در این منطقه برابر با ۰۹/ ۱ میلیون دستگاه بود که سهم تویوتا را از این بازار به ۳/ ۵ درصد رساند.

براساس این برنامه پنج ساله، خودروساز ژاپنی پیش‌بینی کرده است که سهم خود را از بازار اروپا به ۵/ ۶درصد برساند.

برنامه مزبور شامل معرفی و عرضه ۴۰ مدل جدید یا به‌روز رسانی شده از خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی است.

تویوتا در این مسیر، حساب ویژه‌ای روی شاسی‌بلند کوچک و جدید خود باز کرده که در نمایشگاه مونیخ امسال رونمایی و ۱۲ماه بعد راهی بازار می‌شود.

انتهای پیام/منبع: دنیای اقتصاد

روند فعالیت خودروسازان بریتانیایی در سال جدید با مشکلی مواجه نخواهد بود

کمین سیتروئن برای ورود به بازار هند و چین

کارزار انتخابات آمریکا این بار با چاشنی خودرو داغ تر می شود

سقوط آمار فروش خودروسازان در بازار های جهانی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی