تویوتا به دنبال فتح قله در بازار اروپا

شرکت تویوتا ژاپن بنا دارد تا فروش برندهای تویوتا و لکسوس را در اروپا تا سال ۲۰۲۵، ۳۰ درصد افزایش دهد و به ۴/ ۱ میلیون دستگاه برساند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت تویوتا موتورز به‌ تازگی برنامه‌هایی را برای تقویت فروش خود در اروپا تهیه و اجرا کرده که یک شاسی‌بلند کوچک را نیز در همین زمینه طراحی شده است.

این خودروساز ژاپنی بنا دارد تا فروش برندهای تویوتا و لکسوس را در اروپا تا سال ۲۰۲۵، ۳۰ درصد افزایش دهد و به ۴/ ۱ میلیون دستگاه برساند.

البته روسیه و ترکیه نیز برای تویوتا در بازار اروپا تعریف شده‌اند. سال گذشته فروش تویوتا و لکسوس در این منطقه برابر با ۰۹/ ۱ میلیون دستگاه بود که سهم تویوتا را از این بازار به ۳/ ۵ درصد رساند.

گزارش خودرو

براساس این برنامه پنج ساله، خودروساز ژاپنی پیش‌بینی کرده است که سهم خود را از بازار اروپا به ۵/ ۶درصد برساند.

برنامه مزبور شامل معرفی و عرضه ۴۰ مدل جدید یا به‌روز رسانی شده از خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی است.

تویوتا در این مسیر، حساب ویژه‌ای روی شاسی‌بلند کوچک و جدید خود باز کرده که در نمایشگاه مونیخ امسال رونمایی و ۱۲ماه بعد راهی بازار می‌شود.

انتهای پیام/منبع: دنیای اقتصاد

روند فعالیت خودروسازان بریتانیایی در سال جدید با مشکلی مواجه نخواهد بود

کمین سیتروئن برای ورود به بازار هند و چین

کارزار انتخابات آمریکا این بار با چاشنی خودرو داغ تر می شود

سقوط آمار فروش خودروسازان در بازار های جهانی

تعمیرگاه تخصصی بهنام KTL MVM x22 آمیکو مدیران خودرو

جک کرمان موتور

نظر شما !!