پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

لزوم توسعه و گسترش فروش خودرو به شیوه اقساطی

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: شرایط باید برای خرید خودرو به شکل قسطی مانند دیگر کشور توسعه و گسترش پیدا کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمدرضا نجفی‌منش رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی اظهار کرد: در بسیاری از کشورهای دنیا برای فروش محصولاتی همچون خودرو از درآمدهای آینده افراد استفاده می‌شود […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲ بهمن ۱۳۹۸

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: شرایط باید برای خرید خودرو به شکل قسطی مانند دیگر کشور توسعه و گسترش پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمدرضا نجفی‌منش رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی اظهار کرد: در بسیاری از کشورهای دنیا برای فروش محصولاتی همچون خودرو از درآمدهای آینده افراد استفاده می‌شود به این ترتیب که با فروش لیزینگ و اقساطی خودرو فرد می‌تواند با منابع اعتباری محدودتر، محصول مدنظر خود را خریداری کند.

وی در این راستا اشاره کرد: در صورت اجرایی شدن چنین شیوه‌ای در ایران می‌توان انتظار داشت که اقشار کم‌درآمدتر بتوانند صاحب خودرو شوند و بازار نیز از چنین گزینه‌هایی استفاده کند.

این عضو اتاق بازرگانی با بیان این‌که برای توسعه بازار فروش اقساطی خودرو باید برخی مقدمات فراهم شود، ادامه داد: یکی از آنها تسهیل شرایط خرید اقساطی خودرو است. در صورتی که سود فروش اقساطی کاهش یابد و مبلغ اقساط پایین آمده و مدت زمان بازپرداخت افزایش پیدا کند، قطعا اقشار مختلف مردم از این گزینه استفاده خواهند کرد.

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی تاکید کرد: در کنار آن بحث گسترش تولید خودرو نیز اهمیت زیادی دارد. در سال‌های گذشته میزان تولید خودروها از میزان تقاضا کمتر بوده و تقریبا تولیدکنندگان داخلی هرچه تولید کرده‌اند از سوی مردم خریداری شده است.

وی اشاره کرد، با بهبود شرایط زیرساختی خطوط تولید خودرو و البته تنوع‌بخشی به آنها می‌توان بازار این صنعت را گسترش داد و از سوی دیگر رضایت خریداران را نیز تامین کرد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

کمین سیتروئن برای ورود به بازار هند و چین

تسلا از فولکس واگن و نیسان عقب افتاد

لزوم همکاری و مساعدت گمرک و وزارت صمت برای افزایش تولید داخلی

تولید ب ام و I8 تا ماه آوریل سال 2020 میلادی متوقف می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی