پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فیات کرایسلر

فغالیت فیات کرایسلر در آمریکا موقتا متوقف شد

کارخانه مونتاژ بلویدر فیات-کرایسلر بار دیگر با چالش مواجه شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  کارخانه مونتاژ بلویدر فیات-کرایسلر بار دیگر با چالش مواجه شده است چرا که این خودروساز از توقف تولید در این کارخانه برای بازه زمانی یک هفته‌ای خبر داده است. یش‌تر همین کارخانه که در نزدیکی شهر شیکاگو قرار […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

کارخانه مونتاژ بلویدر فیات-کرایسلر بار دیگر با چالش مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

کارخانه مونتاژ بلویدر فیات-کرایسلر بار دیگر با چالش مواجه شده است چرا که این خودروساز از توقف تولید در این کارخانه برای بازه زمانی یک هفته‌ای خبر داده است.

یش‌تر همین کارخانه که در نزدیکی شهر شیکاگو قرار دارد از ۱۳ تا ۲۶ ژانویه ۲۰۲۰ نیز برای مدت دو هفته تولید خود را متوقف کرده بود. دلیل این توقف تولید جیپ چروکی بود که در سال ۲۰۱۹ با تقاضای اندک و کاهش فروش ۲۰ درصدی مواجه شد.

چنانچه مشخص است، میزان فروش این کراس‌اوور هنوز به سطح مناسبی نرسیده است و به همین دلیل این خودروساز مجبور به توقف موقتی تولید آن در این کارخانه شده است.

البته کارخانه بلویدر در معرض تعطیلی قرار ندارد. در عوض، ممکن است یک مدل پرفروش به جای چروکی در این کارخانه به تولید برسد. فیات کرایسلر قابلیت تولید اندکی در آمریکای شمالی دارد و به همین دلیل نمی‌تواند پاسخگوی ضرر در این کارخانه باشد.

همچنین گزارش شده است که یک کراس‌اوور کرایسلر مبتنی‌بر نسخه کشیده‌تر چروکی در کنار این شاسی‌بلند به تولید می‌رسد. هنوز البته اطلاعاتی در مورد این مدل منتشر نشده است.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

احتمال اخراج سوزوکی گرند ویتارا و جیپ چروکی از اروپا

ادغامی با طعم تعهد/ فیات متعهد شد کارگران شغل شان را از دست نمی دهند

فیات کرایسلر و گروه PSA چهارمین خودروساز بزرگ دنیا

ادغام PSA با FCA با هدف تامین منابع بیشتر

درخشش داج چلنجر در عصر مرگ سدان ها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی