پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو و فیات

ادغامی با طعم تعهد/ فیات متعهد شد کارگران شغل شان را از دست نمی دهند

رئیس اتحادیه کارگری گروه خودروسازی فیات کرایسلر اعلام کرد: با ادغام 2 گروه خودروسازی هیچ یک از کارگران 2 خودروساز شغل شان را از دست نخواهند داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو طی توافقی که روز چهارشنبه با حضور مدیران عامل 2 گروه خودروساز در شهر تورین به امضا رسید قرار است چهارمین خودروساز […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲ دی ۱۳۹۸

رئیس اتحادیه کارگری گروه خودروسازی فیات کرایسلر اعلام کرد: با ادغام 2 گروه خودروسازی هیچ یک از کارگران 2 خودروساز شغل شان را از دست نخواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

طی توافقی که روز چهارشنبه با حضور مدیران عامل 2 گروه خودروساز در شهر تورین به امضا رسید قرار است چهارمین خودروساز بزرگ جهان را ایجاد کند.

رئیس اتحادیه‌های کارگری گروه خودروسازی فیات‌ کرایسلر می‌گوید: «مدیریت به ما تضمین داده است که فرصت شغلی تمامی 400 هزار کارگری که در هر دو شرکت مشغول هستند حفظ خواهد شد.» 2 خودروساز قرار است با این ادغام، 7/ 3 میلیارد یورو در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند، اما متعهد شده‌اند که این صرفه‌جویی از محل تعدیل کارکنان حاصل نخواهد شد.

از سوی دیگر این ادغام با موافقت و استقبال دولت‌های فرانسه و ایتالیا نیز همراه شده است. به‌ علاوه قرار است برنامه سرمایه‌گذاری پنج میلیارد یورویی فیات در ایتالیا به قوت خود باقی بماند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

فولکس واگن به پرداخت جریمه محکوم شد

فیات کرایسلر و گروه PSA چهارمین خودروساز بزرگ دنیا

پرنس نام نخستین خودرو بومی کشور پاکستان

توقف تولید 9 خودرو در سال جدید

نفس پیست، هوای خیابان/ مقایسه مک لارن 600LT، لامبورگینی اوراکان پرفورمانته و پورشه ۹۱۱ GT3 RS

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی