پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگوی فورد

ترکیب تیم مدیریتی فورد تغییر می کند

جو هنریش، رئیس ۵۳ ساله شرکت فورد موتور قرار است بازنشسته شود و جو هنریش، رئیس ۵۳ ساله شرکت فورد موتور قرار است بازنشسته شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو جو هنریش، رئیس ۵۳ ساله شرکت فورد موتور قرار است بازنشسته شود و از سوی دیگر، جیم فرلی ۵۷ ساله، رئیس کنونی تجارت فناوری […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

جو هنریش، رئیس ۵۳ ساله شرکت فورد موتور قرار است بازنشسته شود و جو هنریش، رئیس ۵۳ ساله شرکت فورد موتور قرار است بازنشسته شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

جو هنریش، رئیس ۵۳ ساله شرکت فورد موتور قرار است بازنشسته شود و از سوی دیگر، جیم فرلی ۵۷ ساله، رئیس کنونی تجارت فناوری نوین و استراتژی قرار است به‌عنوان افسر ارشد اجرایی فورد مشغول به کار شود.

این غول خودروساز آمریکایی در بیانیه‌ای پیرامون این تغییرات در سطح مدیریتی ارشد این خودروساز گفت: «تحولات پیش‌ رو در راستای تسهیل تبدیل فورد به خودروسازی با رشد و حاشیه سودآوری بیشتر انجام می‌شوند.»

خبر خانه‌تکانی در سطح مدیریت فورد که از ابتدای ماه مارس اجرایی می‌شود پس از آن اعلام شد که این خودروساز گزارشی ناامیدکننده از درآمد و سودآوری خود طی فصل پایانی ۲۰۱۹ منتشر کرد.

قرار است فرلی از این پس گزارش‌های خود را به جیم هکت، مدیرعامل کنونی فورد گزارش دهد.

هکت پیش‌تر اعلام کرد که پیش‌بینی می‌کند حاشیه سودآوری جهانی فورد طی سال ۲۰۲۰ به ۸ درصد و حاشیه سودآوری آمریکای شمالی نیز به ۱۰ درصد افزایش یابد.

این ارقام نزدیک به 2 برابر درصدی است که فورد در فصل پایانی ۲۰۱۹ به ثبت رساند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

شرور یک میلیون دلاری!/ پروژه هیجان انگیز تیونینگ فورد ماستنگ 1965

ستاره راک/ برخورد کاملا نزدیک با یک فورد GT40 کاملا دست‌ساز

توقف تولید 9 خودرو در سال جدید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی