پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دونالد+ترامپ

تهدید یا فرصت/ پروند واردات خودرو در آمریکا در گیر و دار

براساس مطالعات صورت گرفته توسط دولت ترامپ، آنها مدعی هستند که ورود برخی از خودروها و قطعات، در حال تضعیف اقتصاد داخلی ایالات متحده آمریکاست که این روند می‌تواند به تهدید امنیت ملی نیز بدل شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو لری کودلو، مشاور اقتصادی کاخ‌سفید به خبرنگاران گفت که تصمیم ایالات‌متحده برای اعمال […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

براساس مطالعات صورت گرفته توسط دولت ترامپ، آنها مدعی هستند که ورود برخی از خودروها و قطعات، در حال تضعیف اقتصاد داخلی ایالات متحده آمریکاست که این روند می‌تواند به تهدید امنیت ملی نیز بدل شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

لری کودلو، مشاور اقتصادی کاخ‌سفید به خبرنگاران گفت که تصمیم ایالات‌متحده برای اعمال «فصل ۲۳۲» تعرفه‌های امنیت‌ملی بر خودروها و قطعات وارداتی از اتحادیه اروپا هم‌اکنون متوقف شده است تا نتیجه تلاش واشنگتن و بروکسل برای نیل به یک توافق تجاری مشخص شود.

کودلو در این مورد به بلومبرگ گفت:« فکر می‌کنم کل روند تصمیم‌گیری در این ماجرا متوقف شده، زیرا دو طرف در حال مذاکره هستند و امکان دارد به یک توافق تجاری دست یابند.»

دولت ترامپ در ماه مه ۲۰۱۸ تحقیقات پیرامون تاثیر واردات خودرو بر امنیت ملی آمریکا را کلید زد.

یکی از مطالعات دولت در این زمینه مدعی است که ورود برخی از خودروها و قطعات، در حال «تضعیف اقتصاد داخلی ایالات متحده» هستند که این روند می‌تواند به تهدید امنیت ملی نیز بدل شود.

با این حال دولت ترامپ که ضرب‌الاجل اعمال تعرفه‌ها بر خودروهای وارداتی را از اروپا نوامبر ۲۰۱۹ اعلام کرده بود، تصمیم گرفت تا به مذاکرات با اتحادیه اروپا ادامه دهد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

فروش بیش از 5 هزار دستگاه فولکس واگن در بازار آمریکا

پر فروش ترین خودروهای بازار آمریکا در سال 2019

گوی و میدان در بازار خودرو کانادا در اختیار خودروسازان آسیایی

فروش ۹۷ هزار دستگاه خودرو در سه ماهه سال ۲۰۱۹ توسط تسلا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی