پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فیات-کرایسلر

کارخانه فیات در صربستان تعطیل می شود

گروه خودروسازی فیات –کرایسلر بنا دارد به دلیل اخلال در زنجیره تامین قطعات از چین، فعالیت کارخانه خود در صربستان را به‌طور موقت تعطیل کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شیوع ویروس مرگبار کرونا در چین موجب شده است برخی از خودروسازان ژاپنی و اروپایی که به دلیل کاهش هزینه‌ها کارخانه تولید قطعات را […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

گروه خودروسازی فیات –کرایسلر بنا دارد به دلیل اخلال در زنجیره تامین قطعات از چین، فعالیت کارخانه خود در صربستان را به‌طور موقت تعطیل کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شیوع ویروس مرگبار کرونا در چین موجب شده است برخی از خودروسازان ژاپنی و اروپایی که به دلیل کاهش هزینه‌ها کارخانه تولید قطعات را در این کشور بنا کرده‌اند، فعالیت آنها را به‌طور موقت متوقف کنند.

این نخستین خودروساز اروپایی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا در چین و اخلال در زنجیره تامین قطعات محصولاتش وادار به تعطیلی یکی از کارخانه‌های خود شده است. کارخانه صربستان مدل «ال ۵۰۰» را تولید می‌کند.

به‌نظر می‌رسد که اگر موج شیوع کرونا در چین ادامه یابد و تعطیلی کارخانه‌ها تمدید شود، تعطیلی کارخانه‌های دیگر خودروسازان اروپایی نیز محتمل خواهد بود.

پیش‌بینی شده است که تاثیر کرونا بر فروش خودروی چین تا ماه آوریل ادامه یابد و ممکن است آمار فروش کل سال ۲۰۲۰ را ۵ درصد منفی کند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

محصولات فیات- کرایسلر در پی شیوع کرونا بی قطعه ماند

فعالیت فیات کرایسلر در آمریکا موقتا متوقف شد

احتمال اخراج سوزوکی گرند ویتارا و جیپ چروکی از اروپا

ادغامی با طعم تعهد/ فیات متعهد شد کارگران شغل شان را از دست نمی دهند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی