پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو نیسان

قرارگیری مدیرعامل جدید نیسان در شرایط نابسامان

ماکوتو یوشیدا، که به تازگی مدیرعامل شرکت نیسان شده است زمان زیادی ندارد تا به هیئت مدیره این شرکت ثابت کند می تواند شرایط این خودروساز را بهبود دهد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو براساس اعلام سه منبع آگاه، ماکوتو یوشیدا، مدیرعامل جدید نیسان زمان زیادی برای اثبات اینکه آیا می‌تواند این خودروساز ژاپنی […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

ماکوتو یوشیدا، که به تازگی مدیرعامل شرکت نیسان شده است زمان زیادی ندارد تا به هیئت مدیره این شرکت ثابت کند می تواند شرایط این خودروساز را بهبود دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

براساس اعلام سه منبع آگاه، ماکوتو یوشیدا، مدیرعامل جدید نیسان زمان زیادی برای اثبات اینکه آیا می‌تواند این خودروساز ژاپنی و بیمار را هرچه سریع‌تر درمان کند، ندارد.

این منابع آگاه به خبرگزاری رویترز گفته‌اند که ماموریت یوشیدا این است که به هیات‌‌مدیره نیسان ثابت کند که قادر خواهد بود طی چند ماه آتی هزینه‌های نیسان را کاهش و سودآوری این خودروساز ۸۶ ساله را افزایش دهد یا خیر.

او همچنین باید تمام تلاش خود را در راستای یک استراتژی مناسب برای بهبود روابط با رنو، متحد قدیمی نیسان به‌کار بگیرد.

مشکلات نیسان از زمان بازداشت کارلوس گوسن، رئیس پیشین این خودروساز در نوامبر ۲۰۱۷ آغاز شد با این حال پس از اینکه نیسان در هفته گذشته نخستین زیان خالص فصلی خود را پس از یک دهه اعلام کرد، فشارها بر خودروساز ژاپنی به اوج خود رسیده است و ارزش سهام نیسان با افت حدود ۱۰ درصدی مواجه شد.

انتهای پیام/ منبع:دنیای اقتصاد

قشقایی و ایکس تریل با پیشرانه های هیبریدی وارد بازار می شوند

سرانجام رنو – نیسان به کجا می رسد؟

سناریو جدید مدیرعامل فراری نیسان/ گوسن: دادستان های ژاپنی من را تهدید کردند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی