پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کفش‌ جگوار

کفش‌ جگوار ، ویژه رانندگی

کمپانی خودروسازی جگوار و الیور سووینی (Oliver Sweeney)، طراح کفش برای توسعه کفش‌های ویژه رانندگی ، با یکدیگر همکاری کرده اند.در ساخت این کفش رسمی رانندگی ، مالکوم سایر (Malcolm Sayer) و هری وسلیک (Harry Weslake) شرکت کرده‌اند. اگر نام این دو شخص درنظر شما ناآشنا می‌آید، باید گفت که این دو از طراحان برجسته […]

javankhodro
پنجشنبه - ۹ مهر ۱۳۹۴

کمپانی خودروسازی جگوار و الیور سووینی (Oliver Sweeney)، طراح کفش برای توسعه کفش‌های ویژه رانندگی ، با یکدیگر همکاری کرده اند.در ساخت این کفش رسمی رانندگی ، مالکوم سایر (Malcolm Sayer) و هری وسلیک (Harry Weslake) شرکت کرده‌اند. اگر نام این دو شخص درنظر شما ناآشنا می‌آید، باید گفت که این دو از طراحان برجسته جگوار هستند.«سایر» مردی است که در پشت طراحی مدل‌های جگوار سی-تایپ، دی-تایپ، ای-تایپ، XJ-S و XJ13 حضور داشته است. «وسلیک» نیز طراح موتور کمپانی بوده است.این کفش ها به شکلی مناسب ، به نام «وسلیک» و «سایر» نامگذاری شده‌اند.

کفش‌ جگوار

زمان ورود این کفش به بازار بریتانیا ، اول اکتبر سال جاری میلادی در نظر گرفته شده است . جالب است که بدانید در طراحی بیرونی کفش از طراحی محصولات جگوار استفاده شده است.طراحی این کفش‌ها به همان شیوه خاص طراحی در جگوار انجام شده است  و حداکثر راحتی را در هنگام رانندگی به همراه دارد. یک قسمت دوخته‌شده در ناحیه قوزک پا، همراه با خطی که ستون چهارم از بدنه XJ را تداعی می‌کند. همچنین در قسمت انگشتان کفش نیز، جگوار می‌گوید که قصد داشته تا شرایط جلوپنجره چهار گوش ویژه هر کدام از محصولات جگوار، شامل اف-پیس و اف-تایپ را شبیه‌سازی کند.

کفش‌ جگوار کفش‌ جگوار

ناحیه پاشنه پا یک حالت پخ‌شدگی دارد تا با ایجاد یک نقطه مفصلی، کنترل بهتری را بر روی پدال ایجاد کند. همچنین با ایجاد یک تو رفتگی در وسط کف کفش، از گیر کردن کفش به پدال‌ها جلوگیری می‌شود. یک جفت از این کفش‌های رانندگی می‌تواند هزینه‌ای برابر ۳۲۵ پوند در پی داشته باشد.

 منبع: پدال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی