پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فیات کرایسلر

تداوم تولید در فیات-کرایسلر

گروه خودروسازی فیات-کرایسلر اعلام کرده است روند تولید محصولات این شرکت در ایتالیا به دلیل اخلال در زنجیره تامین مختل نشده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گروه خودروسازی فیات-کرایسلر اعلام کرده است که شیوع کرونا در چین و زمین‌گیر شدن خودروسازی در این کشور تاکنون موجب نشده است که روند تولید محصولات این […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۸ اسفند ۱۳۹۸

گروه خودروسازی فیات-کرایسلر اعلام کرده است روند تولید محصولات این شرکت در ایتالیا به دلیل اخلال در زنجیره تامین مختل نشده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گروه خودروسازی فیات-کرایسلر اعلام کرده است که شیوع کرونا در چین و زمین‌گیر شدن خودروسازی در این کشور تاکنون موجب نشده است که روند تولید محصولات این شرکت در ایتالیا به دلیل اخلال در زنجیره تامین مختل شود.

موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیا که تاکنون رکورد آلوده‌ترین کشور اروپایی را به خود اختصاص داده است، به ۲۶۰ نفر رسید که تاکنون هفت نفر قربانی گرفته است.

سخنگوی این خودروسازی می‌گوید: «فیات‌-کرایسلر به دقت در حال رصد شرایط است. تا یک هفته پیش ما توانستیم تا اخلال در زنجیره تامین از چین را به درستی مدیریت کنیم.ما اطمینان داریم که قادر خواهیم بود تا این شرایط دشوار را پشت سر بگذاریم.»

فیات‌-کرایسلر نخستین خودروساز اروپایی بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا در چین و اخلال در زنجیره تامین قطعات محصولاتش وادار به تعطیلی کارخانه‌ خود در صربستان شد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

کارخانه فیات در صربستان تعطیل می شود

محصولات فیات- کرایسلر در پی شیوع کرونا بی قطعه ماند

فغالیت فیات کرایسلر در آمریکا موقتا متوقف شد

احتمال اخراج سوزوکی گرند ویتارا و جیپ چروکی از اروپا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی