هوای “بهمن” با حداکثر رضایت مشتریان بهاری شد

طرح استقبال از بهار گروه بهمن پس از 20روز کاری در هشتم اسفند ماه 98 با مراجعه بیش از 4000 مشتری خاتمه یافت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گروه بهمن با مشارکت 68 نمایندگی منتخب در سطح کشور و همچنین نمایندگی مرکزی جهت افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و به مناسبت شصت و هفتمین سالگرد تاسیس این شرکت، این طرح را اجرا کرد.

چندی پیش سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن به ارائه خدماتی در طرح بیست روزه طرح استقبال از بهار به مناسبت شصت و هفتمین سالگرد تاسیس و به پاس قدردانی از همیاری مشتریان این شرکت در این سال ها، از 15 بهمن لغایت 8 اسفند ماه 98 به مشتریان دارای دارندگان خودروهای H2،B30 ،B50 ، مزدا 3، کاپرا، کارا، وانت مزدا اقدام کرد.

گزارش خودرو

در طرح استقبال از بهار برای دارندگان خودروهای مذکور 20درصد در ارائه قطعات مصرفی شامل فیلتر هوا، فیلترکابین، فیلتر سوخت، فیلتر روغن، ضد یخ و آب رادیاتور و 12درصد در روانکارها اعم از روغن موتور و روغن گیربکس تخفیف در نظر گرفته شده بود، همچنین اجرت تعویض قطعات مصرفی، ضدیخ، آب رادیاتور، روغن موتور، روغن گیربکس و تنظیم نور چراغ در این طرح رایگان بود.

طرح استقبال از بهار توسط تعمیرکاران آموزش دیده و مجرب در نمایندگی های منتخب گروه بهمن در سطح کشور انجام شد و با حداکثر رضایت دارندگان خودروهای شامل این طرح از تخفیفات ارائه شده، خدمات رایگان دریافتی و استفاده از قطعات و خدمات با کیفیت و استاندارد همراه بود.

انتهای پیام/

گروه بهمن بومی سازی تولید موتورهای کم مصرف و پرقدرت یورو6 را کلید زد

داخلی سازی کامیونت و مینی بوس شیلر، گام دیگر بهمن دیزل در راستای رونق تولید

سال آينده توسعه محصول خواهيم داشت

هنوز اعتماد كافي به بخش خصوصي وجود ندارد/ بهمن ديزل رو به توسعه حركت مي كند

تعمیرگاه تخصصی بهنام آمیکو مدیران خودرو

جک کرمان موتور

نظر شما !!