پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ویتارای S گرید

سوزوکی ، ویتارای S گرید را معرفی کرد

کمپانی سوزوکی از تریم سطح بالای ویتارای جدید با نام S گرید ، پرده برداشت.این مدل نسبت به تریم های دیگر ، لوکس‌تر و اسپرت‌تر شده و ویژگی‌های متنوعی نیز به آن اضافه شده است. از مهم ترین تغییرات طراحی ، در جلو پنجره دیده می شود ،جلوپنجره پنج تکه‌ای که در میان آن علامت […]

javankhodro
پنجشنبه - ۹ مهر ۱۳۹۴

کمپانی سوزوکی از تریم سطح بالای ویتارای جدید با نام S گرید ، پرده برداشت.این مدل نسبت به تریم های دیگر ، لوکس‌تر و اسپرت‌تر شده و ویژگی‌های متنوعی نیز به آن اضافه شده است.

از مهم ترین تغییرات طراحی ، در جلو پنجره دیده می شود ،جلوپنجره پنج تکه‌ای که در میان آن علامت S درج ‌شده است.

ویتارای S گرید ویتارای S گرید

به گفته سوزوکی ،این مدل جلوپنجره‌ی شاسی‌بلند iV-4 کانسپت را به امانت گرفته است. سوزوکی ،کانسپت iV-4 را سال گذشته در نمایشگاه فرانکفورت معرفی کرد.متأسفانه ویتارا گرید S که در همایش خودرویی شرکت داشت زیر کاپوت آن موتور 1.4 لیتری بوسترجت قرار داشت.البته سوزوکی در نظر داشت که این خودرو را با خود به نمایشگاه‌های دیگر بیاورد و ما امیدوار بودیم که سوزوکی موتوری درخور نام این خودرو برای آن در نظر بگیرد.

ویتارای S گرید

تا اینجا سوزوکی سطح انتظارات ما را فراهم نکرده است و موتوری 138 اسب بخاری را جایگزین موتور قبلی کرد.سوزوکی این بار یک موتور دیگر هم معرفی کرد موتوری بوسترجت و 1.0 لیتری که می‌تواند 110 اسب بخار نیرو تولید کند. احتمالاً این موتور را در دیگر تریم‌های این خودرو می‌بینیم. تغییرات دیگری مثل ال‌ای‌دی‌های روزتاب، چرم و جیر بکار رفته در صندلی‌ها و فرمان خودرو و سیستم ترمز اضطراری (AEB)  که بانام  ترمز راداری (RBS) شناخته می شود ، در این خودرو لحاظ شده است.

منبع: پدال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی