پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات جنرال موتورز (3)

تزریق نیروی تازه نفس به جنرال موتورز

جنرال‌موتورز، بزرگ‌ترین خودروساز ایالات متحده اعلام کرد که برنامه دارد تا تعداد یک هزار و ۲۰۰ پرسنل جدید را به کارخانه خود در میشیگان اضافه کند تا به افزایش تقاضا برای محصولات شاسی‌بلند پاسخ دهد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو جی‌ام قرار است تعداد ۸۰۰ نفر پرسنل جدید را به بخش تولید شورلت تاوارس […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

جنرال‌موتورز، بزرگ‌ترین خودروساز ایالات متحده اعلام کرد که برنامه دارد تا تعداد یک هزار و ۲۰۰ پرسنل جدید را به کارخانه خود در میشیگان اضافه کند تا به افزایش تقاضا برای محصولات شاسی‌بلند پاسخ دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

جی‌ام قرار است تعداد ۸۰۰ نفر پرسنل جدید را به بخش تولید شورلت تاوارس و شاسی‌بلند اینکلیو، و ۴۰۰ نفر را برای حمایت از ساخت کادیلاک‌های سی‌تی ۴ و سی‌تی ۵ به استخدام درآورد.

با توجه به روند نزولی فروش خودروهای مسافربری در سطح جهان، هم اکنون خودروسازان بیشتری بر طراحی شاسی‌بلندهای جدید و فروش آنها متمرکز شده‌اند؛ چرا که میزان سوددهی این محصولات بیشتر است.

شرکت جنرال موتورز از سال ۲۰۱۵ تاکنون بیش از یک میلیارد دلار را در کارخانه میشیگان سرمایه‌گذاری کرده است.

موسسه اعتبارسنجی «فیچ» نیز به تازگی در گزارش خود هشدار داد که کندی رشد اقتصاد جهانی و کاهش تقاضا از سوی مصرف‌کنندگان تاثیر منفی خود را برای فروش خودرو در سال ۲۰۲۰ اعمال خواهد کرد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

هامر این بار چهره ای جدید وارد می شود

عنوان با ارزش ترین خودروساز در آمریکا به تسلا رسید

خودروسازان آمریکایی هم از اعتراضات مردمی در امان نیستند!/ اعتراضات در حاشیه نمایشگاه خودرو دیترویت

جنرال موتورز 6 محصول و 3 خط تولید خود را از دور خارج می کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی