پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گیت ورود ایران خودرو

پایش روزانه سلامت کارکنان در ایران خودرو

با اجرای مصوبات کمیته بحران ایران خودرو و با اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه، تاکنون موفق شده ایم زمینه مصونیت بیش از ۲۰هزار نیروی این خودروساز را فراهم کنیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهرداد رامتين‌نیا، رئیس اداره پیشگیری در مدیریت پیشگیری، درمان و رفاه ایران‌خودرو با بیان این‌که مجموعه ایران‌خودرو با مدیریت صحیح منابع انسانی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

با اجرای مصوبات کمیته بحران ایران خودرو و با اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه، تاکنون موفق شده ایم زمینه مصونیت بیش از ۲۰هزار نیروی این خودروساز را فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهرداد رامتين‌نیا، رئیس اداره پیشگیری در مدیریت پیشگیری، درمان و رفاه ایران‌خودرو با بیان این‌که مجموعه ایران‌خودرو با مدیریت صحیح منابع انسانی توانسته واکنش مناسبی به بحران کرونا داشته باشد افزود: هم‌زمان با شيوع اين ويروس در چين، كميته بحران بيماري هاي واگير برای پیش‌بینی‌های لازم ایجاد شد تا تصمیمات به موقع اتخاذ و اجرا شود.

وی ادامه داد: با اجرای تصمیمات کمیته بحران و با حمایت‌ها و تاکید مدیرعامل گروه، اقلام مورد نیاز برای هریک از کارکنان تهیه شد و در اختیار آنان قرار گرفت.

رامتين‌نیا اظهار كرد: هماهنگي هاي لازم با شركت هاي تابعه گروه صنعتي ايران خودرو در اين خصوص هم صورت گرفت تا تصمیمات به صورت یکپارچه و موثر در سطح گروه به اجرا گذاشته شود.

رييس اداره پيشگيري مديريت پیشگیری، درمان و رفاه ايران خودرو همچنين اشاره كرد: پیامک هایی با محتوای آموزشی و یا ارایه گزارش از وضعیت موجود شرکت و اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته به صورت مستمر به تمامی کارکنان ارسال می‌شود. آموزش کارکنان به صورت متون چاپی و یا ارسال از طریق مبادی ارتباط الکترونیک نیز به صورت روزانه صورت می‌گیرد.

وي گفت: برنامه سنجش دمای بدن کارکنان نیز روزانه در مبادی ورودی صورت می‌گیرد و نتایج آن نیز به صورت پیامک به کارکنان اعلام می‌شود و خوشبختانه همکاری بسیار خوبی از سوی کارکنان صورت می‌گیرد.

رامتين‌نیا در همين حال به اين موضوع اشاره كرد كه همه معاونت‌ها و بخش هاي ايران خودرو نهايت تلاش خود را در اجراي تصميمات كميته بحران برای مقابله با شیوع کرونا به‌کار بسته اند.

وي همچنين تعامل ايران خودرو با وزارت بهداشت را بسيار مطلوب و مفيد ارزيابي كرد و گفت: نمايندگان اين وزارت‌خانه از نزديك روند برنامه هاي پيشگيرانه ايران خودرو را مورد پایش و نظارت قرار داده اند.

انتهای پیام/

ظرفيت عرضه ون گازسوز قابل افزايش است

ایساکو در کمتر از سی دقیقه به مشتریان خدمت رسانی می‌کند

نگاهی به ون‌های با قابلیت استفاده شخصی در بازار ایران/ این مینی‌بوس‌های کامپکت

صنعت خودرو ایران پدرش را از دست داد/ محمود خیامی بنیانگذار ایران ناسیونال در سن 90 سالگی درگذشت

راه‌اندازی خط تولید گیربکس اتوماتیک در شهریورماه ۹۹

ایران خودرو به زودی 9 محصول جدید معرفی می کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی